dinsdag 12 oktober 2010

Patroon

 De afgelopen weken waren druk met geheime projecten. Een daarvan is deze naaimachinemat met speldenkussen in de serie stoffen Park Avenue. Als voorbeeld voor in de winkel van Sandra, The Stitch Cottage. Daarnaast is er vanaf donderdag (tijdens de handwerkbeurs in Rotterdam Ahoy) ook een patroon van te koop!
Ik heb reuze veel plezier gehad in het naaien en schrijven van het patroon. Ik hoop dat er ook mensen zijn die er plezier van hebben met het naaien. Ik vind het erg leuk om foto's te krijgen en te zien wat mensen er mee gedaan hebben!
The last few weeks have been busy, also with some secret sewing and stitching. One of the things was this sewing mat and pincushion in the fabrics of Park Avenue as a sample for Sandra's shop, The Stitch Cottage. Starting on Thursday, there will be a pattern available too. I am still thinking about translating my patterns in English, I even found someone great who is willing to try them, but I haven't gotten around to translating them yet...

15 opmerkingen:

Margreet zei

Ziet er vreselijk gezellig uit!

Lori zei

What a terrific pattern! In English would be good for a lot of people too!!

anneke zei

en ik ben al de gelukkige eigenaar van een 'especially made by the desinger'.... nogmaals dank!!

qm zei

dat ziet er erg leuk uit en er handig onder de machine

Wendy zei

Oh, wat ben je toch geweldig professioneel bezig, zoo trots op jou!
Liefs, Wendy

Cisca zei

Kijk, dat bedoel ik nou, jij bent wèl creatief. Wat een leuke naaimachinemat. Ik zou het patroon zo kopen, maar ik gebruik m'n naaimachine bijna alleen om mijn broeken korter te maken, dus ik zal niet zo gauw zo'n mat maken. Maar hij is wel erg handig, met al die zakjes! Dus wie weet!
Groetjes, Cisca

Handmade by Mai zei

Gefeliciteerd met je nieuwe patroon en veel succes met de verkoop ervan

Levin zei

Wow - that is beautiful. I love the idea of the sewing mat, but I am such a messy sewer, it wouldn't be much use for me ;-)
l
x

Jeanet zei

Wauw, wat een mooi resultaat; echt iets om trots op te zijn. Erg leuk, misschien ook wel een project voor mij.....

. zei

Ohhhhhh... helemaal zelf ontworpen. Geweldig Jantine. 'k Zat net al even een quilt te bewonderen op het blog van de Stitch Cottage.Daar zag ik ook al jou naam bij staan.

Creatief hoor!!!

soyee zei

Leuk om te ontwerpen en goed geslaagd.
De mandarijnen laat ik meebrengen door Sinterklaas, dus heb ik nog even te wachten.

teresa zei

I really love this sewing machine mat Jantine.. It is such a great idea, but looks so good as well. I think you should definately put this one into English... we all need one xx

Inge Slaats zei

Jantine, ik vind hem geweldig leuk (je stofkeuze is ook super) en ik hoop dat het patroon na de beurs ook in de webwinkel te koop is. Ik wil het heel graag hebben, maar kan helaas niet naar de Handwerkbeurs, snik.........

Groetjes,
Inge

Miranda zei

Wat een snoepertje is dat. tuurlijk is het met een hoog "wil ik ook "gehalte.....succes met de verkoop!

Simone de Klerk zei

Wat een prachtig project! Daar zullen heel veel mensen blij van worden!