dinsdag 7 september 2010

Zomaar... (MMHM 21)

Ja, ja, ik weet het, het is al dinsdag,... Maar de maandag was een beetje te snel voorbij. Eindelijk een dag om te rommelen in huis, was te vouwen, telefoontjes te plegen, mailtje, hier, blogje daar... En dat is nu net waar ik over wilde bloggen. Dat ik zo blij ben dat ik een paar dagen niet al te veel hoef en lekker thuis kan zijn. Afgelopen donderdag zou ik dat al doen, maar toen moest ik invliegen bij Sandra. Vrijdag werken, zaterdag open dag van The Stitch Cottage, zondag dagje bij vrienden. Wat kan een mens dan gelukkig zijn met een dagje niets. Maar wat voor foto moet daar nu weer bij?
Zomaar een plaatje van de vakantie dan... Heerlijk in een oude stoomtrein!
Yes I now, it is Tuesday and not Monday. But yesterday was over before I knew ;-), With all those littles chores you don't get to when you are away for the day 5 days at a row! And that is exactly what made me so happy, just having a day to stay at home and potter about. But what picture to put with it?
Just a holiday picture... Traveling in an old steam train!

9 opmerkingen:

Wendy zei

Haha, je weet dat dat ook mijn favoriete dagjes zijn he?
Heerlijk rommelen en niets moeten......morgen mag ik weer zo'n dag hebben, Joepie!
En dan 's avond eten bij Ikea en mijn nieuwe bank mee naar huis nemen.

liefs, Wendy

Mama Monique zei

Sjonge.. waar herken ik die drukte en rust toch van? Haha! Is dat niet een beetje het bestaan van tegenwoordig?

Geniet er maar ten volste van. Nét als op de foto ;o)

Kris zei

I get so busy too and my days get all mixed up! I really loved the english paper pieced silk quilt in an earlier post. How lucky you were to see that.

quiltlodge gerda zei

O Jantine wat herkenbaar. Ik geniet er ook zo van als ik echt helemaal niets buitenshuis (en liefst ook nog binnenshuis) hoef. Gewoon lekker wat aantuttelen. Heerlijk

quilting Jeannet zei

Zo is het maar net Jantine, een mens moet gewoon soms eens even helemaal niets, alleen maar "zijn"Sucses er mee!

groetjes, jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Een dagje wat rondlummelen kan heerlijk zijn!
Mooie bank in die trein, zo maken ze ze niet meer!

teresa zei

I'm with you Jantine... I just love it when I get to spend a day at home and catch up on everything. It makes me happy too xx

Just-Do zei

Heerlijk inderdaad! En dan met dit weer een beker lekkere warme choco erbij en dan vooral GENIETEN!

Mirjam zei

Wat een superleuke foto!
En wat lijkt me dat leuk in zo'n oude trein rijden...