woensdag 8 september 2010

Weggooien

Durf jij een uitdaging aan te gaan? Ik wel ;-).
Na een oproep van Yourganize heb ik me ingeschreven om mee te doen aan de grote opruiming voor 31 december. De uitdaging om 50,150 of 250 dingen weg te gooien.
Je mocht zelf je aantal kiezen en ik heb heel voorzichtig 150 gekozen ;-0. In een excelbestand hou ik bij wat ik weggooi, dan hoef ik zelf niet steeds te tellen! Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik mijn doel haal en nog even doorga. Vandaag heb ik de doos verkleedkleren eens kritisch doorgespit, gesorteerd in plastic dozen en een en ander weg gedaan! De houten kist met klepdeksel gaat op marktplaats...

11 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

OH echt!!! Ik kan nog geen 50 dingen weg doen...
Gelukkig heb ik een man die het erg goed kan...
:o)

Petra zei

Maar tellen die verkleedkleren nu als 1 item of tel je alle kleren die weg gaan apart? :-)Veel succes met je voornemen. Ik ga misschien ook wel mee doen.

anneke zei

ik heb van de week wel 150 oude krantenknipsels weggegooid en oude kleurplaten en...
nee hoor, weggooien of wegdoen vind ik nog wel lastig, al ben ik ook aan het schiften. maar ik ga met niet vastleggen op een aantal.

groeten

Margreet zei

Goed van jou zeg, om lekker dingen weg te doen. Zelf heb ik zo'n teller niet nodig, ik ben er erg makkelijk van en de groene kliko is geduldig. Soms ben ik zo weggooierig dat er later gevraagd wordt: waar is dit of dat? Oeps.....weggegooid door mam denk ik??Succes met opruimen!

Margeeth zei

Ik doe ook mee, had me heel voorzichtig opgegeven voor 50 dingen omdat ik natuurlijk vanwege de verhuizing al heel veel heb opgeruimd, maar ben er al bijna...

Wendy zei

Welke houten kist met klepdeksel??? Laat een zien.....je weet dat ik dol op kisten ben he?

HUG, Wendy

*Marianne* zei

Succes met de uitdaging!
Zou niets voor mij zijn, ik hecht me veel te veel aan mijn spullen.
Ik gebruik heel veel weer voor iets anders, zodoende bespaar ik weer geld. Poetsdoeken heb ik nooit genoeg met dieren in huis.
Ik vind ook volle huizen in de regel veel gezelliger dan lege :-)

De degelijke huisvrouw zei

Welkom bij de club. ;-)
Hier schiet het ook al lekker op. Ik heb me ingeschreven voor de 250. Het zullen er vast wel meer worden.

quilting Jeannet zei

Hahahah, die Jantien! hoe kom je er weer op, altijd wat bijzonders! ik was er vandaag na aan toe om je voorbeeld te volgen, wat een spullen heeft een mens, vreselijk joh, ik kom om in de leuke dingen en dan zijn ze niet leuk meer, en dan al die stofjes.....weet je dat het huilen me op een gegeven moment nader stond dan het lachen bij het zien van zoveel zooi waar ik geen plek voor heb....dus wie weet......

Groetjes, Jeannet

Simone de Klerk zei

Dit lijkt me geen gek idee!

Simone de Klerk zei

Hoe schrijf je je in?