zaterdag 25 september 2010

Wat zijn dit?

Men neme:
You take:
en
and
en een lapje stof
and a piece of fabric
smeert veel houtlijm
use a lot of wood glue

en het wordt:
and you get:

ra ra, wat is dit? 

En nee, Sandra, jij mag het niet voorzeggen ;-)!
any idea what it is. And no, Sandra, you are not supposed to tell my secret ;-)!

Helemaal vergeten foto's te maken tijdens het proces, sorry, dat was leuk en handig geweest...
I forgot taking pictures in the progress, sorry, that would have been fun and handy too.

12 opmerkingen:

anneke zei

je bent duidelijk iets in elkaar aan het knutselen... maar wat? een ordner? een mooie map??

ziet er al goed uit!

soyee zei

Het lijkt mij een map te worden.

Sandra zei

Ik zeg niks, maar het komt heel goed van pas!!

Katrien zei

Volgens mij zijn het mappen.

MarjavdN zei

Het lijken mij luxe uitvoeringen van het schuurpapierplankje, waarop je je malletjes zo fijn kunt omtrekken op je stof.

Margreet zei

Ik denk dat het een heel handig plankje is waar je je stof kunt opleggen (op het schuurpapier verschuift het niet) en dan kun je je malletjes erop tekenen. (op de stof dan)Heb ik het goed????

Mirjam zei

Een doos???

susana zei

Hi, zal ik ook eens raden. Hmmmm, ziet er uit als een map, maar zal ´t waarschijnlijk niet zijn.
Maar dat stofje, hé, ik wil niet brutaal zijn, heb je daar nog meer van? Of over? Ik heb nl. net het laatste restje gebruikt en kan het nergens meer vinden. Kun jij een stukje missen tegen betaling??

Groetjes Susi

Handmade by Mai zei

Ik denk ook dat het een plankje met schuurpapier voor stof op te leggen. Hoe heet het stofje dat je hebt gebruikt, is heel erg mooi.

Levin zei

will it become a fabric box? it looks absolutely intriguing and i really want to know the answer.
l
x

quiltlodge gerda zei

Ik denk... dat het lijstjes zijn om iets in te showen.

Anoniem zei

Volgens mij maak je een quiltmap. Aan de ene kant schuurpapier en aan de andere kant een snijplaat.
Groetjes Yvonne