zaterdag 4 september 2010

Sampler Quilt

Kijk, daar is die dan, de quilt waar ik steeds zo geheimzinnig over deed. De cursuspresentatie  bij The Stitch Cottage is geweest. Vanaf maandag in de loop van de dag kun je het cursusaanbod ook op de website bekijken.
De kwaliteit van de foto is niet geweldig, dat moest woensdag snel tussen de buien door even gebeuren voordat de quilt naar de winkel ging. Ik maak nog wel eens een betere (hoop ik).
Look, here it is, the quilt I was being secretive about. The quality of the picture is not great, but we had to be quick in between showers, as the quilt had to go to the shop for the open days when the news lessons were presented.

19 opmerkingen:

Sandra zei

In april samen begonnen en nu hangt hij in de winkel en kan ik er elke dag van genieten (en velen met mij). Ik hoop dat het veel nieuwe quilters zal inspireren! (weet het wel zeker)

Knuffel!

Miranda zei

Het is een ware beginnersquilt geworden waarin zeer veel techniekjes terug te vinden zijn! Heel mooi trouwens

Kris zei

I like it! Nice quilting!

martine zei

Wat is blauw en rood toch een mooie combinatie.
Leuke quilt.

De degelijke huisvrouw zei

Kwijllllll.............
Wat is hij geweldig geworden.

Cybele's patch zei

Wat een mooie frisse quilt is dit geworden. Ik vind het zo mooi dat de blokken min of meer in elkaar overlopen zonder sashings.

Quilt it & Dotty www.quilt-it.nl zei

Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om een mooie beginnersquilt te maken, en originele sampler. Nou je kunt er trots op zijn! Veel succes met de lessen, hier kunnen de beginnende quilters zich echt op uitleven!

Margeeth zei

Mooi hoor, leuk dat niet alle blokken even groot zijn en weer eens wat anders dan gebroken wit als achtergrond.

Guusje, zei

Het is een prachtige sampler geworden hele mooie kleuren en blokken zitten erin.

Yvonne aka sommeke zei

Woooow, complimenten hoor, 't is helemaal geen "gewone" sampler!

Simone de Klerk zei

Wat een mooie quilt! Prachtige kleurencombinatie. Ik zou hem zo kunnen meenemen ...

qm zei

een Top prestatie hoor. het is een bijzonder mooie quilt geworden.

quilting Jeannet zei

Hij is hartstikke leuk geworden Jantine, ik zou er zo aan beginnen al ben ik dan strikt genomen geen beginner meer, daar zul je vast veel aanmeldingen op krijgen. Chapeau !

groetjes, jeannet

Heidi zei

Wat is het mooi geworden. Ik heb toen ik les gaaf ook een bijzoner sampler als beginners cursus gedaan. Dat is veel spannender dan alleen 4 blokken die je vak ziet. Ik weet zeker dat de cursisten zou met veel plezier deze sampler maken.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Rina zei

Wat een leuke quilt met al die verschillende technieken erin verwerkt.

Cisca zei

Wat een prachtige quilt hebben jullie ontworpen en gemaakt! Mooi, dat blauw als achtergrond. Leuk, dat niet alle blokken dezelfde afmeting hebben. Als daar niet veel nieuwe quiltsters op afkomen...!
Groetjes, Cisca

Anoniem zei

En toch is het goed te zien hoe mooi dit quilt is hoor, ENIG !!!

al die plaatjes er op zijn ook zo leuk !!

((zwaaii)).... MM

teresa zei

What a gorgeous quilt jantine! I agree, the quilting looks great too.

Mirjam zei

Wat een zupermooie kleuren!!!!