woensdag 1 september 2010

Knapzakje

Wat hebben er veel mensen gereageerd met leuke suggesties. Heel erg bedankt!
Ik vond het echt moeilijk om te kiezen! Maar er was er één die er voor mij wel uitsprong. Toen ik de namen voorlegde aan DH kwam hij met dezelfde... Dus dat was duidelijk! Marianna, jij hebt gewonnen! Marianna schreef: Wat dacht van (mini) knapzak? Doet me denken aan die buidels die zwervers vroeger over een stok gehangen met zich mee droegen...waar haal ik het vandaan he! Nou, uit Merijntje Gijzens jeugd en jonge jaren! Flierfluiter had zo'n knapzak! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Merijntje Gijzens niet ken, maar dat doet er niet toe.
Laat maar weten in welke kleuren jij je knapzakje graag wilt ontvangen. Soms maak ik de knapzakjes met een borduurwerkje er in genaaid. Maar ik heb er geen meer liggen. Mocht jij er nog één hebben, stuur maar op, dan naai ik dat er tussen.
Vanaf vrijdag is het patroon Knapzakje te koop bij The Stitch Cottage.
Marianna suggested Knapzak and DH and I both chose this name as the best! As translation for Knapzak I found knapsack, but I wasn't sure this was the right name, so I found a picture for you!

7 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Gefeliciteerd Marianna!

YKO zei

Hallo Jantine,

Wat een knap zakje.
Ik vind hem erg leuk.
Succes met alles

Groetjes Ineke

quiltlodge gerda zei

Hele leuke naam voor een heel leuk zakje! Gefeliciteerd Mariana.

teresa zei

It works Jantine! They are really lovely little knapsacks!!!

Mama Monique zei

Vanaf hier de hartelijke felicitaties aan Marianna!

Heidi zei

Very cute knapsack!

Hugs en groetjes ~
Heidi

Inge Slaats zei

Hartstikke leuk woord! Het dekt helemaal de lading. Wat "knap", Marianna, dat jij dit "knap"-zakje bedacht hebt. Gefeliciteerd hoor!

En Jantine, ik vind de zakjes superleuk.

Groetjes,
Inge