zaterdag 11 september 2010

Is dit echt waar?

Dacht ik eindelijk mijn te lezen blogs enigszins onder controle te hebben, krijg ik ineens het bericht dat bloglines er per 1 oktober mee ophoudt. Hebben jullie dat bericht ook gekregen? En zo ja, naar welke RSS-feeder stap je over?
I thought I had my blogs- to -read under control with bloglines, is there suddenly the announcement bloglines is stopping per October 1st. Is this true, do you get this message too? If so, to what feeder will you go? I have not a clue what would be good. I just got used to bloglines...

9 opmerkingen:

Klaske zei

Ik gebruik google-reader, daar kun je zelf je favoriete weblogs toevoegen en dan kun je zien welk blog weer een nieuw berichtje heeft geschreven.
Het bevalt mij prima.(Er is één maar..... ik heb er teveel, maar ja het blijft gezellig om al die blogjes te lezen)Fijn weekend!

jacq zei

ik las in bloglines, lees nu al een hele tijd in google reader Kan je makelijk je blogs uit bloglines in importeren. en het werkt naar alle tevredenheid

Yvonne aka sommeke zei

Ja zeg, had ik net Gerda van http://quiltlodge.web-log.nl/the_quilt_lodge/ op weg geholpen met Bloglines en dan stoppen ze ... ââârgh!
'k Had al een Google-account en heb nu dus de Google-reader. Da's even wennen maar zal vast wel lukken.

Bietje zei

Ik gebruik ook Google-reader. Heel gemakkelijk, en Google kennende zullen ze niet snel stoppen met hun service.

Margeeth zei

Ik heb ook de google reader en die bevalt prima.

inge zei

oei, had het nog niet gelezen, ik ga maar eens op zoek naar die google reader

Kris zei

Chookyblue said the same thing!

Mama Monique zei

Euhhh.. waar hébben jullie het over???

De degelijke huisvrouw zei

Het klopt inderdaad dat Bloglines gaat stoppen. Ik was er ook niet blij mee.
Na een poosje zoeken naar rss-lezers ben ik uitgekomen bij Feedreader (feedreader.com)
Het was even wennen maar ik vind het nu een erg prettige interface om mijn blogs in te lezen. Het heeft ook de mogelijkheden om de feeds op te slaan en off-line te lezen. Stel je voor op vakantie al die heerlijke creatieve ideeën op je gemak doornemen ondanks dat je geen internet-aansluiting hebt. :-))))))