dinsdag 21 september 2010

Cadeautje gemaakt...

Ik schreef vorige week al dat ik voor een collega een cadeautje maakte? Het is inmiddels gegeven dus ik kan het ook met jullie delen.
Ze gaf me wat restjes stof van de wiegbekleding. Deze gebruikte ik voor het mutsje van:
I told you last week I made a collegue a present. It has been received so I can share it with you all. I used some remnants she gave me from the crib furnace for the hood of:


Een heerlijk grote badcape die ze nog jaren kan gebruiken!
A nice large bath cape she will be able to use for years!

5 opmerkingen:

soyee zei

Moeder en baby zullen er vast van genieten. heerlijk zo een grote mooie badcape.

Marielle zei

Prachtig, wat een mooi bandje heb je gebruikt

Kris zei

Nice! I had one similar to that, it was sooo good. I love your tag on it too!

Tracey zei

wat leuk! Gelukkige baby.

Sandra zei

Schatje, en wat een lief randje!