maandag 30 augustus 2010

Pizza (MMHM20)

Mijn happy monday berichten hebben even op zich laten wachten, maar vanaf nu wil ik ze weer proberen te schrijven.
Jullie weten vast al dat ik erg gelukkig ben. Waarmee? Nou met een heleboel, maar onder andere met een man die van koken houdt. Dus in de weekenden en vakanties heb ik extra veel geluk, want dan kookt hij vaak. Kijk maar wat wij zaterdagavond aten. Twee bakplaten met z'n 5en, vier verschillende soorten pizza schoon op. Je ziet mozzarella, mozzarella met tomaat, tonijn en Hawai.
My Happy Monday blogs have been quiet for a while, but from now on I will try to write them again!
You know I am very lucky, don't you. I have a husband who loves to cook! Since I am not very keen on it, I feel extra lucky in weekends and holidays. Since most of the days DH is home he will cook. Look what we ate last Saturday! Two oven slides full of homemade pizza with the 5 of us, all gone. We ate pizza with tuna, with mozzarella, mozzarella and tomatoes and Hawaii!

10 opmerkingen:

Guusje, zei

Dat ziet er verrukelijk uit. Wat zullen jullie gesmuld hebben je boft erg met zo'n DH.

quiltlodge gerda zei

Mmmmm, ik heb net ontbeten, maar bij het zien van al dat lekkers krijg ik meteen weer trek. In ere houden hoor, die man.

anneke zei

heerlijk! k zou zo aanschuiven... ;-)
gelukkig heb ik ook zo'n DH, want koken is niet mijn hobby.

Kris zei

Lucky you! A husband that cooks! You pizza looks delicious.

Hubertine zei

Héél fijn zo'n man! Ziet er heerlijk uit!! Krijg er trek van! Ga nu mijn bruine boterhammetje met kaas eten! Groetjes Hubertine

Heidi zei

This brought back some wonderful family memories. We used to all help make pizzas too. My father would get out all the necessary ingredients including olives. He would turn his back and we would eat all the olives so he had to get more...lol.

That pizza looks so yummy! And a husband that likes to cook would make me happy. Mine gets us take away when he has to cook. :-)

Hugs en groetjes ~
Heidi

Yvonne aka sommeke zei

Hmmmm ... lekker!
Mijn manneke kan helemaal niet koken maar heeft wel andere kwaliteiten ;-)))

Mistea zei

Yummy! Lucky you having a willing kitchen helper.

Jeanet zei

Heerlijk! Zier er erg goed uit. Ik vind trouwens het MMHM zo'n goed idee. Iedereen ziet op maandag eigenlijk alleen wat niet leuk is en nu krijgt het een heel positieve wending. Erg leuk! Groeten Jeanet

Mama Monique zei

Ooohhh! Mjammie! ;o)