woensdag 16 juni 2010

Unbelievable

Dit is niet te geloven! Ik durf het bijna niet te vertellen... Ik postte dit weekend foto´s van mijn doll quilt, de donkergroene, waarvan sommige mensen dachten dat die grijs was, op verzoek van Lori. Wie had ooit gedacht dat ik er nog iets mee zou winnen ook, ik wist niet eens dat er iets mee te winnen was. En nu lees ik net dat ik een stapeltje hele mooie stofjes heb gewonnen, nog wel in mijn lievelingskleur rood. Nu maar hopen dat Lori snel een neiuwe quilt a long doet, of... ik heb ook de patronen van Kathleens American School girls club besteld, dat is ook een prima bestemming.
Omdat veel mensen op woensdag hun bloemetjes laten zien deel ik met jullie een poppenquiltje dat ik jaren geleden al maakte. Ik hoop binnenkort tijd te hebben het daarvoor bestemde poppenwagentje opnieuw te bekleden. Maat hexagons ongeveer 1/2 inch.
Nu terug naar de kraamcadeautjes, drie lieve jurkjes zijn bijna af en mijn eigen rok ook...
Unbelievable. I hardly dare to tell I won again! When I posted my progress on Strawberry fields, which by the way are very, very dark green and still don´t have a proper name, I did not even know I would be in a draw. I won a beautiful pile of fabrics with a lot of red, my favorite color! I hope Lori will start a new quilt a long soon or... I ordered Kathleen American School Girl club patterns too... 
Since lots of people show there hexagon flowers on wednesday I thought I would share my flowergarden which I made a few years ago. I hope soon to have some time to refurnish the doll pram that belongs to it. Hexagons are about 1/2 inch.
Now back to three little dresses for a few new baby girls and a skirt just for me... Almost finished.

13 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Schattig quiltje en die patroontjes heb ik vandaag ook besteld.

katrien zei

Leuk je poppenquiltje,en ook ik ben lid voor die miniquiltjes,het eerste patrron heb ik al binnen.

Hubertine zei

Hoi Jantine! Gefeliciteerd met je prijs! Toch leuk zo'n onverwachts genoegen!! Ik heb ook de patroontjes besteld van the American School Girl Club!!!Grappig!!!

Jeanet zei

Gefeliciteerd! Je bloemendekentje is erg mooi (nog steeds). Ben benieuwd naar het nieuwe "Schoolgirl" project.

Kris zei

Lucky you! I love your hexagon quilt. Sooooo pretty!!!

Anita zei

Gefeliciteerd met je prijs. Ga even kijken wat het schoolgirl project inhoudt.

Guusje, zei

Wat een leuke quilt en gefeliciteerd met je prijs.

Anoniem zei

Enig zijn de hexjes, ze blijven leuk hé !!

leuk een prijs onverwacht winnen !!

Was afgelopen week wat aan het teruglezen bij je en kwam mijn naam tegen. Mijn eigen verhaal schokte mij zelfs en ben stilletjes weggegaan. Als ik zie hoevelen geraakt zijn is dat heftig. En ik krijg veel lieve woorden, jij ook bedankt !!

Voor nu dus een groooote ((( zwaaaiii)))) !!! dagdag... Marian'ne M

(psst mijn oude PC stoort (hij opent dan 60 keer) wanneer ik bij een blogspotter kom dus heel voorzichtig als ik genoeg tijd heb bekijk ik hier alles even tegelijk !!!)

YKO zei

Gefeliciteerd

Ik bewonder je echt met je quilts.

Succes met alles.

Groetjes Ineke

Sandra zei

Bofferd, het geluk lacht je toe (en terecht!). Deze bloemetjes zijn zoo leuk, en precies het goede maatje voor een poppenquilt!

Anoniem zei

mooi quiltje, ik kan me voorstellen dat je dáár een prijs mee wint!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Valentina zei

Jantine, gefeliciteerd! I was so happy to see you had won! How amazing! and your hexies are sooo special, truly!
Groetjes uit Groningen,
Valentina

Heidi zei

Je quiltje is prachtig! Ik heb je een email gestuurd over the dolls club. Ga deze week de 1e beginnen.

Hugs en groetjes ~
Heidi