maandag 14 juni 2010

Terug van weggeweest (MMHM17)

Toen Amanda Jean in january vertelde dat ze ging stoppen met haar blog vond ik dat reuze jammer. Haar quilts waren voor mij echt inspiratie. Tot mijn grote vreugde ontdekte ik gisteravond dat ze toch terug gekomen is. Ga maar eens snel kijken bij Crazy Mom Quilts.
When Amanda Jean announced last January she would stop blogging I was very disappointed. Her blog was true inspiration! May be you can imagine how happy I was to find she came back. Hurry to her blog Crazy Mom Quilts and have a look yourself! 

2 opmerkingen:

Kris zei

She is inspirational! I saw that she was back too. Love her blog!

Jeanet zei

Hoi,
al een tijdje volg ik je blog. Dat doe ik met veel plezier. Het geeft veel inspiratie. Sinds kort heb ik ook een blog. Neem er eens een kijkje....
Ik hoop nog veel van je werk te kunnen volgen.