maandag 7 juni 2010

Rural Jardin (MMHM16)

Ik heb mezelf verwend... De hele serie Rural Jardin. Nadat ik bij de Rouennerie ontzettend veel moeite had gedaan om de stoffen later nog te pakken te krijgen bedacht ik dat me dat niet weer zou overkomen. Deze keer was ik er op tijd bij. De rode stoffen ga ik combineren met de Rouennerie stofjes.
En de blauwe? Dat wordt een andere quilt.  
I spoiled myself with the whole FQ collection of Rural Jardin. After the disaster of having lots of trouble to get the Rouennerie fabrics when I wanted them I decided better be on time! I will use the red ones with the Rouennerie series. 
And the blue ones will make a beautiful quilt too!
 

14 opmerkingen:

Hubertine zei

Slim gedaan! En inderdaad je zelf af en toe verwennen is nog slimmer :o) Het is een hele mooie combinatie!

Madammeke Ongeduld zei

de hele collectie je hebt groot gelijk ga achteraf maar zoeken naar degene die je niet had

Margeeth zei

Mooi hoor, je hebt groot gelijk.

quilting Jeannet zei

Gelijk heb je Jantine! af en toe moet je jezelf verwennen, en het voordeel is dat stof geen brood eet en niet beschimmelt.....

groetjes, Jeannet

conny's quilts zei

Wat een mooie serie is dat, vind je niet, ik ben er ook mee bezig en de stof is heerlijk soepel en dat werkt ook erg fijn. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken!

marijke's crea zei

Ja Jantine, een super mooie serie stoffen heb je gekocht heb er ook een paar van. Heerlijk om naar te kijken en te aaien. En dan.... er iets schitterends van te maken.
Veel plezier ermee!
groetjes Marijke

Kris zei

So pretty! I am sorely tempted by these fabrics too!

Yvonne aka sommeke zei

Wat een verwennerij! Natuurlijk moet je jezelf nu en dan verwennen!

Marielle zei

Altijd leuk zo'n serie bij elkaar. Heerlijk om jezelf mee te verwenne

Carina zei

Zooooo mooi die serie, wat wordt je daar hebberig van. Elke keer even naar kijken voordat de schaar er in gaat! Ben benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken. Groet Carina

Guusje, zei

Het is een prachtige serie en het is zo leuk om jezelf af en toe met zoiets moois te verwennen.

Levin zei

these are such beautiful fabrics. i look forward to seeing what you create out of them :)

Cybele's patch zei

Geniet er maar van. Het zijn prachtige stofjes en soms verdien je gewoon een extraatje! Helaas heb ik mezelf verboden voor september iets te kopen. Zo moeilijk voor een echte verzamelaar.

Miranda zei

Aaaaaaaaaahhhhh, wat een mooikes! Kwijl, kwijl, ik was een van de gezegende met Rouennerie lapje. ZO mooi dat ik er amper iets van durf te maken. Erg niet!