dinsdag 1 juni 2010

Op visite bij....

Na maanden elkaars blog lezen en heen en weer mailen was het vandaag eindelijk zover. Ik ging gezellig bij Mama Monique langs. Het begon met een heerlijk kopje thee en een overheerlijke muffin. En toen ik het recept vroeg werd ik op mijn wenken bediend. Monique liep naar de keuken en ik kreeg een heel mooi pakje met voor ons thuis allemaal een muffin en het recept.
Helaas kan ik jullie nog maar een deel laten zien. Want toen ik bedacht dat ik er een foto van had moeten maken toen... was er nog maar één muffin, wat kruimels, de verpakking en het recept over. Ze vonden het allemaal heerlijk, pompoen muffins, dat gaan we binnenkort proberen!
En de rest van de dag? Die is omgevlogen. We waren nog lang niet uitgepraat toen ik toch echt naar huis moest. Ik heb nog wat verhalen tegoed, zoals dat verhaal dat niet voor kleine oortjes bestemd was, maar waar op dat moment wel een paar kleine oortjes bij zaten.
Ook werd mij door haar zoontje verteld dat ze speculaasjes maken van Speculoos, maar Monique was aan het bellen en ik weet nog steeds niet hoe ze dat nu doet... Je begrijpt... ik wil dit graag nog een keer over doen! Dank je wel voor de gezellige dag Monique!  
After months of blogging and e-mailing we finally met today. Mama Monique and me. She made us pumpkin-muffins and they were delicious. When I asked for the recipe she gave me a parcel with muffins for the whole family and the recipe. I am afraid I forgot to make a picture and this is all that is left just now. The day was over long before our stories were over, I am sure we will meet again!

5 opmerkingen:

Mama Monique zei

Nee, nee... dank JIJ Jantine! Want dankzij jou heb ik er weer een uitdaging bij, heeft mijn man nu nóg meer eenzame uurtjes op de bank en heeft zoonlief er weer een lieve juf bij ;o)

Ontzettend dank je wel voor de gezelligheid en handwerklessen. Voor herhaling vatbaar! ;o)

Yvonne aka sommeke zei

Altijd leuk hé, een blog-ontmoeting!
Zeg enne .... proficiat met die knappe dochter van je!

Kris zei

Great day! I bet you are still smiling!!!

mama'ritha zei

Wat leuk, jullie tweetjes bij elkaar. het wordt vast een mooie vriendschap! Geniet ervan.

Marieke zei

Gezellig zo'n dagje samen!!
regelmatig kruip ik met drie andere naaivriendingen bij elkaar om een ochtend te naaien en natuurlijk de sociale contacten aanhalen!! ik kan ze alleen nog niet overhalen om ook te gaan quilten. Zij zijn nl. aan het kleding naaien, terwijl ik me buig over mijn quiltwerk.En op die dochter van je kun je zeker trots zijn!!
Marieke