maandag 21 juni 2010

Op stap (MMHM18)

Dit weekend ben ik met een vriendin met de trein naar Antwerpen geweest. 
lekker eten, 
uitslapen, 
door Antwerpen slenteren winkelen, 
lezen 
en natuurlijk heel veel praten. 
Wij hebben genoeg energie opgedaan om de laatste paar schoolweken er weer tegen te kunnen. 
Het is heerlijk om een vriendin te hebben (al bijna 20 jaar) met wie je zoveel gemeen hebt dat je na 3 dagen nog niet uitgepraat bent. 
I went to Antwerpen, by train, with a friend this weekend. 
eating lovely meals,
sleeping in, 
wander through Antwerp. 
shop read and of course a lot of talking. 
We have rewinded and got some energie to get through those last hectic schoolweeks. 
It is great to have a friend for almost 20 years whom you have so much in common with that after 3 days there still is a lot to talk about!

8 opmerkingen:

Hubertine zei

Tjaa, dat gevoel ken ik! klepperdeklepperklepperklep! Maar oh zo gezellig! Af en toe zo'n weekend is heerlijk!

Yvonne aka sommeke zei

Weekendje Antwerpen? Da's voor mij niet ver genoeg! ;-)))

mama'ritha zei

leuk! Zo kan je weer wat energie opdoen!

anneke zei

heerlijk zo'n weekendje ertussenuit en ja, vriendschappen moet je koesteren!

sterkte met de laatste werk-weken.
groetjes

Jeanet zei

Klinkt erg goed! Lijkt me ook wel eens lekker! Nu weer aan de slag.....

YKO zei

Gezellig je uitje en natuurlijk je blog.

Groetjes Ineke

Lori zei

It looks beautiful!! How fun to hang out with a good friend and relax!!

Kris zei

How pretty those building are! Glad you had a great time. I saw you won a give away at Melly and Me (? think it was there!) Well done!!!