dinsdag 22 juni 2010

Jurkjes en meer

We hebben reuze lol gehad het weekend. Allereerst vrijdagavond in het restaurant waar ik een maaltijd voorgeschoteld kreeg met zwarte spinazie. Die heb ik terug naar de keuken gestuurd. De volgende had bijna zwarte bladerdeeg, ik heb er wel wat van gezegd maar het toch maar opgegeten. Vlak daarna vond mijn vriendin plastic in haar sla. Toen we dat bij het afrekenen vermeldden hoefden we maar één hoofdgerecht te betalen!
De hotelkamer was erg warm. De airco op hard blazen en 5 graden zetten hielp ook niet, die blies alleen maar warme lucht. Dus echt diep geslapen heb ik de eerste nacht niet. Mijn vriendin wel, die was zeker vermoeider dan ik was. Natuurlijk hebben we de volgende ochtend dit gemeld. Er zou naar de airco gekeken worden. Toen we om 5 uur terug kwamen en het ding nog steeds alleen maar warme lucht blies ben ik weer naar de balie vertrokken. We mochten verkassen! Deze kamer was beter, hoewel nog steeds warm. Wat is dat toch met hotelkamers en airco. Waarom kan dat niet kouder?
Het weekendje Antwerpen heeft me echt rust gebracht, de afgelopen twee dagen waren heerlijk relaxed ondanks de vele dingen die ik (moest doen)/deed. Zo relaxed dat ik vergat welke dag het was en dat ik aan de beurt was om vanmiddag de kinderen uit school te halen. Een half uur nadat de school uit was kreeg ik een telefoontje. Oeps, helemaal vergeten!
De jurkjes zijn eindelijk af. Op één set knoopjes na. Die moeten ergens liggen, maar ik kan ze niet vinden. Wat vind je er van? Er is nog een zeemeermin jurkje, gelijk aan deze, maar die had een vlek en is gewassen. Ik verheug me er op een paar kleine meisjes heel blij te maken (of hun moeders). Verder kwam er ook nog post! De lapjes van Lori, helemaal mijn kleuren! Ik heb nog een stapel stoffen gewonnen, ik durf nu helemaal niet meer mee te doen met een give away!
We had a lot of fun in Antwerp. The first restaurant served blackened food to me twice and my friend had plastic in her lettuce, but htis ended with a free meal for me!
Then our hotel room was way too warm, the airco did not function. After complaining, promises for reparations and nothing done we got another room for the second night. This room war remarkably cooler, but still not really nice. What is it with hotel air conditioning, why doesn't it work properly?
Anyway, this weekend got me very relaxed. Even with all the things I had to do. I was so relaxed I even forgot it was my turn to pick up the kids from school and I didn't realize until a phone call from school.
I finished the little dresses (there are two mermaid ones) except for one pair of buttons. They suddenly disappeared. I can't wait to make some little girls or there mums very happy with them. And look what came with the mail today! Lori's fabrics.
I hardly dare to tell but I won another fabric bundle. I don't dare to enter another give away in years!

11 opmerkingen:

Béa zei

You are very lucky, Jantine, two wins in a few days... congrats

Yvonne aka sommeke zei

Toch zonde van het mindere eten en de slecht werkende airco maar het héle weekend was toch een voltreffer.
Schattige jurkjes en proficiat met het winnen weer!

Mama en zo zei

Het zijn lieve jurkjes geworden en prima voor dit weer ;-) Maar gauw weggeven dus...

yvonne zei

De lapjes en jurkjes zijn prachtig ,en het is logies dat je dan de dag bent vergeten .
zonnige dag verder gr yvonne

Lori zei

I'm so glad the fabrics arrived.
Congrats on the second win!! How fun!!
The little dresses are so cute!!

Mama Monique zei

Hoi Jantine!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad! Afgezien van die narigheidjes natuurlijk, maar als je daar uiteindelijk de lol van in kan zien, lijkt het mij een mooi geheel. Toch?

En de jurkjes zijn leuk zeg! Daar zal je vást iemand blij mee maken.

Tot slot het ei en de spekjes: geen optie voor ons. Allergietjes hé? ;o)

Sandra zei

Ik heb je weekend op afstand mee kunnen beleven, leuk hoor. En de jurkjes zijn zoo lief :)) daar maakt je mama's & dochters vast blij mee (lezen die dit blog niet?)...

Miranda zei

Antwerpen....een heerlijke stad niet! Helaas niet helemaal perfect maar gelukkig ben je heerlijk relaxed terug thuis en kan je weer vol moed verder. En wat een mooie stofjes....die zwart witjes....zouden ook niet in mijn Dear Jane misstaan.....mocht je nog stukjes overhouden.... ooit.....(hahaha, erg niet om verslaafd te zijn) groetjes

Tineke zei

Hi Jantine, het was heel lang geleden dat ik bij je op visite was. Er was veel te lezen en te genieten, kortom, het was goed hier weer te zijn. Goede zondag!

Heidi zei

I have not been to Antwerpen in years but your story makes me afraid to go...lol. How wonderful to be able to relax so much though. I am sure you deserved a fabulous break. Those dresses are adorable! And you fabric win from Lori is great. Those will make a beautiful quilt. I never win giveaways so please just enjoy the winnings.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Simone de Klerk zei

Schattig, de jurkjes! En hoe herkenbaar is het, dat je iets heb weggelegd LOL
Heerlijk zo een win. Gewoon verder gaan met winnen (O: