woensdag 9 juni 2010

HOERA!!!

Ik log net in op mijn studie mail en zie dat ik al mijn opdrachten heb gehaald. Gemiddeld cijfer een 7,6. Daarmee ben ik heel tevreden en dat betekent dat ik mijn diploma Remedial Teacher mag gaan aanvragen!!!! Wat ik er mee ga doen? Voorlopig niets. Dat komt vanzelf.
I just checked my study e-mail and I past all the assignments. Average 7,6. I am very satisfied with that. I can apply for my diploma for Remedial Teacher!
Een tijd geleden vertelde ik al over een patroon dat ik schreef voor een handwerkmap. Inmiddels zijn er bijna 90 verkocht en af en toe krijg ik via de winkel een mailtje met foto's van hoe het is geworden. Dat is zo leuk om te zien wat anderen er van maken. Deze maaksters hebben er in toegestemd dat ik het met jullie deel. De eerste map is van Karin en de tweede map is van Anne. Als je er ook één hebt gemaakt, wil je die dan ook met mij en mischien mijn bloggers delen?
Remember I told you about a pattern I wrote. In the meantime almost 90 are sold and every now and then I get pictures through the mail. I just love to see what others did with my pattern! The first one is from Karin and the second from Anne.I am sorry to tell the pattern is only available in Dutch.


22 opmerkingen:

mama'ritha zei

Gefeliciteerd! Wat een mooi cijfer!

marijke's crea zei

Jantine gefeliciteerd met het behalen van het mooie cijfer. Heb je toch maar gedaan, buiten al het andere dat je al doet!
Mijn complimenten, groetjes
Marijke

Margit zei

Hé gefeliciteerd, zeg! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, dat wachten erop duurt altijd lang...

Maud zei

Hallo Jantine,
Gefeliciteerd met je behaalde diploma! Ik zat net even die mooie tassen te bekijken en ik dacht, een soortgelijk patroon heb ik ook! Wat blijkt, het is jouw patroon. Leuk, ik probeer hem dit winter te maken.
Groetjes Maud

conny's quilts zei

Gefeliciteerd mevrouw de RT-er! Ik hoop dat je er op je school ook lekker mee aan de slag kunt gaan. Knap gedaan en wat een mooi cijfer heb je! Nu zul je kunnen genieten van heel veel extra vrije tijd!!!

Hubertine zei

Gefeliciteerd! En nu echt lekker genieten! Wat zijn dat leuke mappen geworden! Staat ook nog op mijn wishlist! Als ik de tijd had, dan.......groetjes
Hubertine

Mama Monique zei

By the way:

wat een mooie mappen hebben de dames gemaakt!

Mama Monique zei

Dag lieve Jantine,

van harte gefeliciteerd!

Wens je een goed toekomst tegemoed.

Marie-Thérèse zei

Van Harte Gefeliciteerd. Weer een mijlpaal en zo'n diploma komt altijd van pas.

Linda Robertus zei

Gefeliciteerd, hartstikke goed joh!
En wat leuk dat je patroon zo goed verkoopt!

teresa zei

Congratulations on your results Jantine!!! I have always loved your pattern, so if you ever decide to do it in English... please let me know!!!

Margeeth zei

Gefeliciteerd!

De degelijke huisvrouw zei

Gefeliciteerd!
Je patroon wordt zo te lezen ook gretig gebruikt. De mappen zijn erg leuk geworden.

Kaaren zei

Congratulations on the success of your pattern, Jantine.

Now, if it were available in English...well that would be amazing!

Have you considered translating it?

Congratulations as well on passing your exams. That is a marvelous accomplishment!

Mistea zei

Congratulations on your results - enjoy your new direction.

Lovely examples of your pattern in other creators hands.

Thanks for sharing.

Nelleke zei

Hallo Jantine ook van mij van harte gefeliciteerd.De mappen van de dames zijn erg mooi geworden.groetjes Nelleke

Guusje, zei

Van harte gefeliciteerd wat een goed cijfer, tenminste dat vind ik. Je map is erg leuk en mooi en natuurlijk ook erg handig en wat goed dat je er al zoveel van hebt verkocht.

Cisca zei

Hartelijk gefeliciteerd, Jantine en met zo'n mooi cijfer!
Leuk, dat er zoveel patronen van je map verkocht zijn. De resultaten mogen er zijn.
Groetjes,Cisca

Tracey zei

Gefeliciteerd met je diploma. De map is echt leuk.

Simone de Klerk zei

Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Heerlijk.
En je patroon wordt erg mooi gemaakt door anderen.

Wendy zei

Lees het vandaag pas....sorry loop een beetje achter....VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!
wat een prachtig resultaat, wat zul jij trots zijn op jezelf zeg! Helemaal verdiend hoor!

Veel liefs, Wendy

Marieke zei

Gefeliciteerd!!
En wat een prachtig mapje....mijn mond viel open!!! Ik denk dat ik het patroontje ga bestellen/kopen!
Marieke