zaterdag 15 mei 2010

KLAAR!!!

YES, YES, ik heb al mijn opdrachten ingeleverd!!!  
Yes, Yes, I finished all my papers for my studies!!!

Als ik moe ben of hoofdpijn had, zoals afgelopen week dagen lang (nu ik alles ingeleverd heb is mijn hoofdpijn langzaamaan weer verdwenen!), dan vind ik het heerlijk om lekker bezig te zijn met een project waar ik niet te veel bij hoef na te denken maar gewoon lekker kan naaien. En dan komen de log cabin mini blokken weer tevoorschijn! En weer heb ik er met veel plezier aan genaaid!  
When I am tired of having a headache, like this week for days (now I handed in all my papers, slowly my headache disappeared), I love to just sit and sew without too much thinking and that is the moment my log cabin mini blocks surfice. I had fun with them again!  
Voor de mensen die in het zuiden wonen of graag per internet stofjes en andere accesoires kopen... ik kreeg de tip dat Meneertje Koekepeertje een leuke webwinkel heeft en graag reclame wil maken voor de petit bazaar in gent binnenkort. Daar wil ik me graag voor lenen. Als je langsgaat bij hun blog maak je ook nog kans om iets te winnen ;-). Wie weet heb je wel net zo veel geluk als ik kort geleden ;-).

11 opmerkingen:

Kris zei

So good to get all the deadlines out of the way! Hope you have a great sewing weekend.

Mistea zei

So Happy for you that the papers are all done and now you can play in the sewing room as much as you like. Enjoy those little blocks are so colourful.

Mama en zo zei

Heerlijk, alle opdrachten de deur uit! Kun je nu weer zonder schuldgevoel hobby'en ;-)

Daniëlle zei

Wat een schattige log-cbin blokjes, maar hoe "groot" is mini in dit geval? Mooie zondg, groeten, Daniëlle

Hubertine zei

Gefeliciteerd! Dat zal een opluchting zijn. Nu kan(en mag) je weer lekker achter de naaimachine kruipen! De logcabins zien er erg gezellig uit!

Mary zei

geweldig dat je alles hebt ingeleverd !!
je miniblokjes zijn leuk !
fijne zondag

Handmade by Mai zei

Gewwldig dat je alles klaar hebt, nu weer lekker aan je hobby werken.

Sandra zei

Ik ben trots op je! Gezin, studie, werk en hobby combineren, knap hoor...een dikke knuffel.

Kaaren zei

Congratulations, Jantine! Now the time is yours to enjoy...for a little while, anyway. *wink*

Mama Monique zei

Toppie!!

Kan me voorstellen dat je dat wat rust geeft en je hoofdpijn daardoor langzaam aan wat gaat minderen. Wat moet dat een heerlijk gevoel geven!

En dan ook nog eens van die heerlijke knutselwerkjes. Lijkt me een stuk leuker dan die ellendige herstelwerkzaamheden van mij vandaag ;o)

Lori zei

I love the mini log cabin blocks!!
That is on my "to-do" list!!