zaterdag 22 mei 2010

Van alles

Mijn pakje van Blackbird is binnen. Een layer cake van hun eigen stoffenserie Garden Party en een leuk dagboekje. Het is een prachtige stoffenserie en mijn handen jeuken om er iets mee te gaan maken. Alleen nu nog HET patroon vinden!
My present from Blackbord design has arrived. A layer cake with there own designed fabric, Garden Party, and a lovely little diary. The fabric line is great and my hands are itching to use it for a quilt. Just have to get THE brilliant idea!
Mensen vroegen me wanneer ik weer cursus gaf omdat ze het zo leuk vinden om de resultaten te zien. Nou vooruit dan maar. Ik had (alweer) mijn eigen camera vergeten, maar gelukkig had iemand andres (net als vorige keer) haar camera bij zich. Dit was het huiswerk van afgelopen maand. Het is zo leuk om te zien heo verschillend de blokken weer zijn geworden!
I got questions when my next lessons were, they like to see what my students made. Stupid me forgot my camera again (like last time) but someone else had her camera with her (like last time). This was the homework from last month. I love it to see how different the blocks get with another fabric choice.
Afgelopen week ging ik ook nog bij een collega op kraambezoek. Voor haar maakte ik een grote badcape, daar kan het jongetje voor wie het was nog lang mee doen, want hij is 1x1 meter.
Last week I visited a colleague and gave her this for the baby. A huge bath towel with a hood. It is 1 m square, so it is big enough to last a while!

5 opmerkingen:

mama'ritha zei

Hé, wat een mooi cape voor die baby! lekker groot. Daar zal ze gemak van hebben, die moeder!

Madammeke Ongeduld zei

de blokken zijn zoals gewoonlijk heerlijk om naar te kijken en de badcape is je ook weer gelukt

marijke's crea zei

Wat een leuke stofjes.... ja dan gaat het kriebelen hè. Heb je al een patroon in gedachten?
Fijn weekend, groetjes Marijke

De degelijke huisvrouw zei

Wauw die badcape is helemaal super!
Ik heb ook zo'n grote gekregen maar dan van fleece. Ideaal want de standaardmaatjes kun je eigenlijk maar heel kort passend gebruiken.

Bette zei

hmm, we still have similar tastes! I love those Blackbird Fabrics! And your students are making some gorgeous blocks. Why did I not know you when Steph was born? That is a gorgeous gift for your colleague!