woensdag 26 mei 2010

My Dream quilts

Toen we vorige week bee in de winkel hadden zei Sandra dat ze een mooi boek had meegenomen van de groothandel. Dat moesten we natuurlijk zien. Zien? Doorbladeren, watertanden en voor de bijl gaan.
Ik vertelde haar al snel dat ik bang was dat dit boek niet langer in de winkel zou staan. Dat was al eerder voorgekomen, maar deze keer was Sandra wijs geweest en had ze meerdere exemplaren meegenomen, dus dat er één in mijn tas verdween gaf helemaal niets.
Er staan diverse quilts in en een heleboel tassen en aanverwante zaken. Precies waar ik zo van houd. Ik had het er al tijden over om het boek van Sue en Billy te kopen van dezelfde auteur, maar nu niet meer, dit boek is veel beter! En weet je wat zo leuk is? Het is in het Engels én Frans naast elkaar. Wil je er ook één? Misschien heeft Sandra er nog één over of ga naar de website van Quiltmania...

When we were in the shop last week for our quilting bee Sandra announced she brought a new book for the shop. Of course we wanted to see it. See? Look through and dribble on it ;-). 
Soon I announced it was no longer going to stay in her shop... Because this had happened before, Sandra had been wise and ordered more then one, so when one went into my bag she still had a few left for the shop. Wander if she sold them all now?
There are lovely quilts in it and lots of bags, both I just love. I have been thinking of buying the Sue and Billy book of this Japanese artist for ages. Don't any more, I am perfectly happy with this one. And you know what was a smart move from Quiltmania. The book has an English and a French text beside each other. Wat one too? Go to the Quiltmania website, where you can order it!

3 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

dat zijn echt prachtige boeken

Ik ben Wendy zei

Ohhhh........die is wel weer heel leuk hoor! Kan me voorstellen dat je deze verleiding niet kon weerstaan.

Liefs, Wendy

Guusje, zei

De buitenkant ziet er idd veelbelovend uit, lijkt me geweldig mooi.