woensdag 19 mei 2010

Strawberry Fields?

Mijn aardbeien veld (zo heet het patroon) is bijna klaar. Ik liet jullie kiezen tussen stof 1 en 2. Ik was niet tevreden en ben verder gaan zoeken en kwam uit op stof 3. Nadat ik dit in elkaar had gezet kwam ik op een ander blog hetzelfde quiltje tegen met een extra border. Wat een goed idee. Even meten. MMMM, nadat ik de stof voor de bies alvast had gesneden konden er nog net genoeg stroken van 1,5 inch worden gemaakt, dus het wordt geen dubbele border maar een smal randje. Ik hoop dat ze er snel aan zitten. Zal er vast eens over nadenken. Ideeën? 

My Strawberry Fields is almost done. I let you choose between fabric 1 and 2 but still was not satisfied, so I decided on fabric nr. 3. I saw someone who had made a dubble border on it and just loved it. So I went back to my fabric. After cutting the border strips all I could make of it was 1,5 inch strips. So I did. I hope to have them on soon. Will think about a name too. Any ideas?

9 opmerkingen:

Hubertine zei

Hij is leuk geworden! Ik vind het net ijskristallen! De bies en border zijn van dezelfde stof? Ben benieuwd naar het eind resultaat.
groetjes Hubertine

martine zei

JA...... veel mooier dan de andere twee.
Leuke quilt.

katrien zei

Héél mooi zo.

Margeeth zei

Sluit me volmondig bij de eerdere reacties aan. Véél mooier dan die eerdere twee stofjes, dit stofje vult de quilt aan terwijl die andere om de aandacht streden.
Voor de rand zou je ook kunnen overwegen om een samengestelde rand (ganzen, of driehoekjes ofzo) te doen van restjes van de stoffen ujit de blokken.

YKO zei

Echt mooi, en de derde stof is super

Groetjes Ineke

wilmakuin zei

Heel mooi zo!!!! Ik kies voor stof 3...
:o)

Elyte zei

Good choice the blocks shine against the background. Look forward to seeing the finished quilt.

Robyn *Ü* zei

I found your blog from our small quilt group. Very lovely site. You have done some beautiful things.

Kieny The Dutchlady zei

Deze stof is de beste van de drie. De achtergrond is rustiger en overheerst niet en de blokken komen daardoor veel beter uit, goeie keus.