maandag 24 mei 2010

Sssstttt.... I am reading a book! (Makes me happy monday 14)

In het heerlijke zonnetje van vandaag een boek lezen, wat wil je nog meer? Dit boek las ik vorige week. Thea Beckman, daar smulde ik altijd van, daar bleef ik tot diep in de nacht in lezen tot het uit was. Deze kwam ik pas tegen in de bieb toen ik een boek voor Lucas zocht. Een Thea Beckman die ik nog niet kende, hoe kan dat nou? Toen ik voorin keek bleek het een vrij nieuw boek te zijn, van na mijn pabotijd. Ik heb er weer van gesmuld!  
I love reading books, especially with the nice weather today. Sitting in the sun with a book that grabs you. This book I read last week. Thea Beckman is a Dutch writer who wrote history stories for teenagers and I loved her books. Stayed up till late to finish them. This one was unknown for me as it is of a more recent date. I loved it!

3 opmerkingen:

mama'ritha zei

Ik heb hem als luisterboek van de bieb gehad! Wat leuk dat jij daar ook zo van houdt! Dit soort boeken doen je even de rotzooi om j heen vergeten.

Kris zei

Sounds like a wonderful book! I love to read teenage fiction too. How wonderful to discover a new book from a favourite author. Sounds like a very good day!

Marielle zei

Ik ken deze ook nog niet, zet hem gelijk op mijn lijstje voor de bieb