zaterdag 8 mei 2010

Quilt along

Toen Lori van Humble Quilts een tweede quilt a long begon voor een poppenquiltje, was ik verkocht. Nadat we terug kwamen van een paar dagen op stap, waar we Esthers 13e verjaardag vierden, tussen al het wasgoed dat zich in zo'n 5 dagen opstapelt en mijn studieopdrachten door heb ik mezelf beloond met wat naaitijd. Nu wacht ik met smart op de volgende aanwijzing, ik ben bijna klaar met de nine patches.  
When Lori from Humble Quilts started a second quilt a long for little quilts, I was hooked. So when we returned form a few days away this week, where we celebrated Esther's 13th birthday, in between all the laundry that seems to belong with being away for 5 days, after I had done some studies, I rewarded myself with some sewing time! Now I am waiting for the next step, I am almost done with this one!

Weet je wat in net lees? Ik heb een prachtig stoffenpakket gewonnen bij Blackbird Designs! Ik kan het niet geloven.
You know what I just read? I won a sample pack of Garden Party fabrics at Blackbord Designs. I just can't believe my luck!
 

9 opmerkingen:

Margreet zei

Gefeliciteerd met je prijs!!!!

YKO zei

Gefeliciteerd Jantine.

Wat maak je mooie dingen, ik heb er het geduld geloof ik niet voor of het ligt er aan dat ik niet precies weet hoe het moet. Maar ja dat maakt niks uit.
Jij veel succes met alles

Groetjes Ineke

quilting Jeannet zei

Ik vind anders jou quiltje ook heel erg mooi worden Jantine ( ohhh ik wil steeds maar Jantien schrijven, zo heet de ambulant begeleidster op school namelijk...)die scrappyquilts zijn eigenlijk het leukste he, ik vind die in dat boek van die Bonnie Hunter ook altijd zo leuk.

groetjes, fijn weekend! Jeannet

ps. wat bijzonder dat je wat gewonnen hebt bij Blackbird!!

Mistea zei

Love the little squares, enjoy the next bit.

Congratulations on your win.

Lori zei

Congratulations on winning the beautiful fabric!!
I'm loving your little blocks. I haad to make a correction on the setting triangle size, so be sure to check my blog again when you are ready to complete the top.
Lori

martine zei

Gefeliciteerd.
Er zijn altijd zo veel reacties.
Wat geweldig dat ze jou getrokken hebben.

Marielle zei

Wat een prachtige prijs!

Mama Monique zei

Wilde jij nou net niet je voorraad stofjes op gaan maken? ;o)

Gefeliciteerd hoor!!

Sandra zei

Wat leuk die quilt-a-long, te verleidelijk ja...en die prijs, geweldig! Daar ga je vast iets heel moois van maken :0)