maandag 17 mei 2010

Makes me happy monday 13

Weet je waar ik blij van wordt? Van dit lieve jongetje dat de quilt die ik voor hem maakte ook echt gebruikt wanneer hij in bed nog even lekker zit te lezen. Jazeker, lezen, hij leest de tekst én kijkt de plaatjes.
Dit jongetje wordt morgen al weer 7 jaar! Een heerlijk jongetje om in huis te hebben. Altijd vrolijk, altijd nieuwsgierig, altijd lekker bezig, houdt van lezen en lego. O, ik moet gaan. Er moeten nog cadeautjes worden ingepakt...
You know what makes me very happy. This lovely little man who uses the quilt I made him to wrap around himself when reading a book at bedtime.  Yes, he is reading the text himself ánd looking at the pictures!
This little boy turns 7 tomorrow! I love having him around. Always happy, quiet, wants to know everything, always doing something like reading or playing with lego... I have to go, there are presents who want to be wrapped...

14 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

wens je hem een gelukkige verjaardag en heel veeeeeel kadotjes toe

Sarah zei

I hope he had a good birthday!

I assume he is much better as well.

What lovely lot of project you are working on below!!!

quilting Jeannet zei

Mag ik je dan als eerste fefeliciteren vandaag met dit heerlijke jongetje Jantine ? ik herken die gevoelens wel, heb er zelf ook zo één.....lezend onder een quilt....

groetjes en een fijne dag! Jeannet

Ik ben Wendy zei

GEFELICITEERD!!!!!!! Een hele fijne dag toegewenst....
Liefs, Wendy

Joyce zei

Jantine van harte gefeliciteerd met je manneke!!

jacq zei

Gefeliciteerd, en ik hoop dat jullie een leuke dag zullen hebben

Mary zei

van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!

Hubertine zei

Van harte gefeliciteerd met jouw lieve manneke!! Hoe blij is hij vandaag? Ben benieuwd! Nog een fijne avond, Hubertine

inge zei

gefeliciteerd met de jarige!

conny's quilts zei

Wat een schatje, gefeliciteerd met z'n 7e verjaardag!

teresa zei

Wonderful post Jantine.. it made me happy to read it! Hope he had a wonderful birthday... 7 is such a lovely age.

Marielle zei

Dagje te laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je kleine grote man. Helaas hebben mijn beide mannetjes een vreselijk hekel aan lezen door hun dyslexie,maar voorlezen vinden ze weer wel heel leuk en gelukkig ik ook

Mama Monique zei

He jammer... ook hier nét een verjaardag gemist. Mag ik je alsnog feliciteren met je grote knul? Wat moet dat heerlijk zijn om te zien dat één van je kanjers zo geniet van lezen onder jouw persoonlijk zo veel zeggende quilt. Top!

mama'ritha zei

Wat een lieve foto! Hoe vond hij zijn verjaardag? Leuk dat hij ook echt warmte zoekt in jouw quilt.