donderdag 27 mei 2010

Busy as a bee...

Afgelopen weken heb ik me bezig gehouden met allemaal losse eindjes. Wat een voldoening, kijk je mee? 
I have been busy with lots of loose ends, I am feeling very satisfied, want to have a look?

Mijn poppenquiltje kreeg een rand. Geen foto, sorry...
My dollquilt got a border. No picture yet, sorry...

Eindelijk de borders rond deze quilt genaaid. Die kan gesandwiched worden zodra de veiligheidsspelden bevrijd zijn van de quilt die zij nu bij elkaar houden. (Ik ben druk aan het quilten!)  
At last I sewed the borders around this quilt. Ready to be sandwiched, but that has to wait until I freed the safety pins, they are in another quilt which I am quilting just now.
Mijn butterfly garden in elkaar gezet. Hij past precies op de muur in onze slaapkamer, dus er komt geen rand meer omheen. Nu quilten en dan een donkerpaarse bies. De stof van de bloempot rechts bovenin.
I put my Butterfly Garden together. It fits the wall in our bedroom exactly, so I will quilt it now and use a dark purple fabric as binding. The one from the flower pot in the upper right corner.
Laat ik Wendy niet vergeten, al sinds jaren een lieve quiltvriendin. Afgelopen najaar begon zij haar eigen web log en nu (citaat): Bijna 70 volgers, bijna 80 geschreven berichten en mijn blog is bijna 15.000 keer bezocht.......ik zou er toch bijna van gaan blozen!. Petje af. Ga vooral even kijken, het is een super leuk blog. En om dit alles te vieren heeft zij een give away. Te winnen zijn de items op de foto. Zo'n zelfgemaakte theedoek wil ik wel eens proberen!  
This is a dutch give away from a good friend of mine.
Wat ik nu ga doen? Kleding maken, een paar kraamcadeautjes en wat voor mijzelf. Zie je de bloemen? Die stonden vanmorgen klaar, we zijn vandaag 16 jaar getrouwd!

What next? I will sew some clothing, a few baby presents and some stuff just for me. See those flowers, I found them  this morning, it is our 16th wedding anniversary today!


19 opmerkingen:

Ik ben Wendy zei

GEFELICITEERD met jullie 16e trouwdag......dat er nog HEEEEEEEEL veel jaren bij mogen komen.

Liefs, Wendy

Hubertine zei

Tjee wat ben jij druk bezig! Wel lekker om al die losse eindjes weg te werken!! Ik vind je butterfly garden erg mooi! Ben zelf even (te) druk bezig met werk! Maar ja het is bijna weekend! Tot gauw!

marijke's crea zei

Gefeliciteerd met je trouwdag en.... wat een mooooie quilts heb je gemaakt.
En.... zou ook wel eens zo'n handdoek willen breien maar hoe dat werkt?
En.... het nieuwe boek... ziet er al aan de buitenkant geweldig uit!
groetjes Marijke

Margeeth zei

Je hebt hard gewerkt! Heel leuk zo die vlinderquilt, hij heeft helemaal geen rand nodig, als je er een bies omzet is ie ook al af! Gefeliciteerd met je 16 jarig huwelijk.

wilma zei

Gefeliciteerd!!! Wat ben je heerlijk bezig met je werkjes. Ze zijn prachtig!!

Mama Monique zei

Van Hrte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum. Wat een mooie tijd alweer zeg.. En wat lief!

Mooi werk heb je (natuurlijk) ook weer geleverd. Ik ben er dan ook wat trots op dat "de juf" mij volgende week een huisbezoek komt brengen. Punt is alleen dat ik zó veel heb liggen... ;o)

Fijne avond nog!

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat met jullie huwelijksverjaardag Jantine!
En complimenten voor al die "losse eindjes"! 't Poppenquiltje krijgen we toch nog wel te zien, hé?

Mistea zei

Lots of pretty things you have been working on. Really like the colours on your Butterfly Garden.
Enjoy the flowers and more sewing.

teresa zei

Happy Anniversary Jantine. I love all your work. I have just bought the patterns for the Butterfly Garden.. I have been wanting to do it for ages. I love the colours you have used in yours.

Rina zei

Gefeliciteerd en wat heb je heerlijk gewerkt, die moet toch weer een goed gevoel geven. De quilts worden erg mooi.

Margreet zei

Gefeliciteerd met je trouwdag! Je hebt prachtige quilts gemaakt. Fijn weekend!

conny's quilts zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijksjunbileum. Je bent druk zeg, mooi die quilt met die rode blokjes!

De degelijke huisvrouw zei

Heerlijk om al die ufo's eens af te maken. Ik ben er ook mee bezig.
En van harte met jullie trouwdag.

Nelleke zei

Hallo Jantine proficiat met je huwelijksverjaardag.Wat is je butterfly garden mooi geworden.Ook het boek is wel een heel mooi aanradertje.fijn weekend gewenst groetjes Nelleke

rachelmp zei

Happy anniversary! Your butterfly quilt looks beautiful too

quilting Jeannet zei

Gefeliciteerd Jantine, met je trouwdag en ook met je mooie quilt van de Butterfly, vind hem super!

groetjes, jeannet

Guusje, zei

Wat een prachtige quilts, de butterfly is geweldig en natuurlijk gefeliciteerd met je trouwdag.

Handmade by Mai zei

Gefeliciteerd met je trouwdag en je hebt inderdaad veel gedaan. Dat geeft natuurlijk heel veel voldoening

Oddbjørg zei

You are making so many beautiful things!