zaterdag 17 april 2010

radiostilte doorbroken

Dank je wel voor jullie stemmen! De quilt is op plaats 3 geëindigd, een superscore! 
Thank you for voting, my quilt ended on place 3!

Daar ben ik toch... met een oproep om te gaan naar deze site en te kijken of jij mijn quilt een stem waardig vindt. (Katrien, jij bedankt voor het al uitbrengen van je stem!) De studie gaat goed, ik ga nog even stug door! Lucas is al drie weken ziek thuis, hij blijkt een parasiet te hebben opgelopen... 4 kilo gewichtsverlies is veel op zo'n jongetje, dus we zullen hem moeten bijvoederen deze week. Hopelijk is hij snel weer beter.
I know I am not supposed to be here... but could you please go to this web site and see if you think my quilt is worth your vote? My study is going great, I will continue some more. I have had Lucas home sick for three weeks now, he turned out to have a parasite. He lost about 4 kilo's of weight and has some catching up to do. At least we know what was wrong and it is treated now.

27 opmerkingen:

martine zei

Mooie quilt. Zal op je stemmen.
Beterschap voor Lucas.

YKO zei

Hallo Jantine

Heb even op je gestemd.

Groetjes uit Friesland van Ineke

Simone de Klerk zei

Mooie quilt, mooie naam ervoor en wat lief, dat je hem voor een speciaal iemand hebt gemaakt. Ik heb voor je gestemd!

De degelijke huisvrouw zei

Wat sneu voor Lucas. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en lekker aankomt.
Mijn stem heb je binnen. Ik zal vanavond op mijn blog ook even een oproepje plaatsen en op het quiltforum.
Zou wel erg leuk zijn als je wint.

Heidi zei

Ga nu meteen naar de site om op je te stemmen hoor. Vind je quilt erg mooi! Heerlijk scrappy. Ik ben blij dat je studie goed gaat maar niet z'n leuke bericht van je zoon. Beterschap voor hem!

Hugs en groetjes ~
Heidi

quiltcat zei

hello jantine,
oh, this scrapquilt is super. I just votet for this wonderful work from you.
wish you a wonderful weekend
mg elfriede

Ik ben Wendy zei

Nou mijn stem heb je natuurlijk! Heb je al gekeken? Je gaat echt heel goed hoor, je staat op de 5e plaatst!!!!
Go Jantine Go.......

Liefs, Wendy

Margeeth zei

Ik heb ook op je gestemd hoor.
Even een vraagje, op welke school zat Lucas ook al weer?

Béa zei

I already voted for you this morning, dear Jantine.Good luck !

Ineke-A zei

Het is een prachtige quilt, heb op je gestemd!!! Fijn weekend grtjs Ineke

Erika zei

Ik vind je quilt wel 5 stemmen waard, maar ik mag er jammergenoeg maar één geven en dat heb ik ook gedaan. :-)

Margit zei

Geen idee hoe ik op je quilt moet stemmen. Wel leuk om al die mooie quilts te zien.

marieke zei

tuurlijk heb ik gestemd, heb eigenlijk geeneens naar de andere gekeken ;)

succes met lucas

gr
marieke

Hubertine zei

Hoi Jantine, tuurlijk vind ik jouw quilt een stem waardig!:)
4 kilo eraf is inderdaad veel voor jouw ventje! Maar flink bijvoeren met lekkere hapjes! én een heleboel dikke knuffels. Succes voor de laatste lootjes!

conny's quilts zei

Help, ik ben net te laat en kan niet meer op je quilt stemmen anders had ik dat zeker gedaan, wat een plaatje. Beterschap met Lucas, wat vervelend voor hem zeg! Vertroetel hem maar even goed.

Sandra zei

Wat staat je quilt in een mooi rijtje, ik wil wel stemmen maar heb net als Margit moeite om te zien HOE, zie geen link of stemknop...? Hoe is het nu met Lucas??

katrien zei

Jammer dat je quilt niet gewonnen heeft,vond het wel een hele mooie.
Beterschap voor Lucas.

Cisca zei

Sorry, dat ik te laat ben, wat een prachtige quilt, Jantine!
Ik hoop, dat je zoon weer gauw beter is, het beste!
Groetjes, Cisca

Levin zei

oh poor boy.
but, at least now he will be on the mend!
i will have a look at the website and i will vote for your quilt :)
l
x

Joyce zei

Gefeliciteerd met je 3e plek!! Het is een mooie quilt!!
Hopelijk gaat het met je zoontje inmiddels weer beter. Het is maar niks als kinderen ziek zijn!!

quiltlodge gerda zei

Zie hem dus te laat, jammer. Maar desalniettemin een prachtige plaats behaald. En terecht!!
Sterkte met je gezondheid, ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat en zo ook met je zoontje. Lekker het zonnetje in maar.

Rae Ann zei

Your quilt is gorgeous! You have done a wonderful job on it.
Congratulations on being #3.

Sarah zei

How is Lucas going now? Hope he has recovered.

Your quilt is amazing - so much work - beautiful!

Margreet zei

Hoi Jantine, kijk je even op mijn blog?

Margreet zei

Sorry Jantine, ik heb het echt niet gezien dat je geen awards aanneemt. Maar ik heb hem je wel van harte gegund hoor! Groetjes, Margreet

A3jana zei

Hoi Jantine, wat een mooie quilt heb je gemaakt. Helaas was ik te laat om te stemmen. Hoe is het nu met Lucas? Al weer wat beter en wat bijgekomen in gewicht?
Hij is toch gauw jarig? of was dat je andere zoon? ;-)
groetjes,Adrie

ria vogelzang zei

Gefeliciteerd, Jantine! Het is ook een heel mooie quilt! Hopelijk gaat het ondertussen ook beter met Lucas!
Groetjes en ik hoop een gezellige Moederdag!