donderdag 4 maart 2010

Weer jarig?

Gisteravond kwam Wendy langs en kijk eens wat ze voor me meenam, nog voor mijn verjaardag! Nog meer Rouennerie stofjes, nou, daar ben ik super blij mee, van deze stofjes zou ik wel meters in de kast willen hebben liggen! En het schattige hangertje, ben ik dat? Ik ga er in ieder geval een leuk schaarhangertje van knutselen en dan vaak gebruiken!
Last night Wendy came by and look what I got. A belated birthday present. More Rouennerie fabrics. And you know! I love them and dream about yards of each in my cupboard ;-). And this lovely little girl was on my present and will turn into a scissor fob and used regularly.
Herinner je deze foto nog? Dat werd een cadeautje voor Wendy. Ik weet het, ze is al bijna weer jarig (nou ja...) maar het was eindelijk af! Dit kreeg zij van mij:
Remember this picture? It was a present for Wendy, I know, her next birthday is around the corner (well not quite) but it took me a while to finish it. This is what she got:
Deze boom is de boom die zij op haar web site van haar eigen bedrijf zette en staat voor wat ze de afgelopen jaren bereikte. Het was me een eer en een groot genoegen dit voor haar te maken!
This tree is symbol for the web site and company she started last year and means a lot for her. It was an honor and much fun to stitch it for her!

8 opmerkingen:

mama'ritha zei

Prachtige boom, zo met dat vlindertje...

Notjustnat zei

Jantine, how wonderful to be able translate your blog into both Dutch and English. I adore how everyone does it here in the Netherlands. Cute

Mistea zei

That sure is gorgeous fabric and a sweet little girl to keep your scissors company. Lucky you.
The Tree you made is amazing - the colours are superb. Love the way you have it framed. Lucky Friend.

Yvonne aka sommeke zei

Jullie hebben mekaar lief verwend! Geniet er van!

Margit zei

Je hebt een leuke vertaalbanner op je site staan, alleen is het je opgevallen dat Nederlands er niet tussen staat? Dus ik dacht, laat ik eens kijken hoe jouw site eruit ziet in het Hebreeuws, kon ik het niet meer terugveranderen. Alleen door even naar een andere site te gaan en dan weer terug kon ik je originele site terugkrijgen. Maar wel grappig!

Levin zei

the tree is amazing.
you know, i sit here reading other people's blogs and i am absolutely stunned by the skills they have.
you are so very, very clever.
l
x

ria vogelzang zei

Dat zijn twee heel lieve kadootjes!
Het is toch maar fijn.....
een quiltster te zijn........
8))
Fijn weekend!

Bette zei

Gorgeous fabric. And I love the design you have done for Wendy. It is stunning.

Happy (belated) birthday.