dinsdag 30 maart 2010

Teaching (MMHM11)

Gisteren was de derde les van de basiscursus. Ik heb hele brave studenten, ze hadden allemaal hun huiswerk af, kijk maar. 

Yesterday was the third lesson of my basic patchwork course. I have very good students, they all finished there homework, look.
Deze basiscursus is zo opgezet dat ze elke les een nieuwe techniek leren. Deze keer waren het hexagonnen naaien en appliceren. Het is zo leuk om te zien hoe de een helemaal wild wordt van de hexagons en de ander juist van het appliceren. Ze kunnen na dit blok in ieder geval zeggen dat ze het hebben geprobeerd.
I try to teach a different techniek each lesson (4). This time it was hexagons and appliqué. It is so much fun to see how one loves the hexagon and the other prefers the appliqué. They can at least say they have tried!

Anderen inspireren met mijn grootste hobby, daar word ik gelukkig van!
Inspiring others with my biggest hobby makes me very happy!


10 opmerkingen:

De degelijke huisvrouw zei

Dat ziet er allemaal netjes uit.
Leuk die verschillende kleurkeuzes.

Sandra zei

Wat een leuke blokken hè, ik geniet met je mee van de resultaten en van het enthousiasme :0)

Hubertine zei

Ik vind het ook erg leuk om al die nieuwe technieken te leren! Ik ben dan ook met van alles tegelijk bezig!

Heidi zei

Ja dat is geweldig om het aan anderen te leren. Deed ik vroeger maar nu leid ik mijn quilt groep wat ook erg inspirerend is. De log cabin blokken zien er prachtig uit.

Hugs en groetjes ~
Heidi

ria vogelzang zei

Wat een gezellig gezicht! Een log-cabin is daar heel geschikt voor. Doe ik ook met mijn leerlingen.
Fijne paasdagen!

Mama Monique zei

Leuk zeg!
Wat een mooie ruimte trouwens. Is dat toevallig bij Sandra?

Cisca zei

Mooie blokken zo bij elkaar, ik kan me voorstellen dat het veel voldoening geeft. En wat een mooie naaimachinemat heb je gemaakt. Die doet het wel heel leuk met die huisjes.Het speldenkussen past er idd heel mooi bij en die fob is een leukerdje!
Groetjes, Cisca

quiltlodge gerda zei

En ook je blog is een gezellige inspiratiebron!

Inge Slaats zei

Wat leuk zeg, al die verschillende blokken. En wat doen je cursisten goed hun best! Ze zijn zo ijverig en geconcentreerd bezig. Gaaf hoor om zulke leerlingen te hebben, kan me goed voorstellen dat je daar hartstikke blij van wordt!

Tracey J zei

Gorgeous log cabins!

And it looks like a great class.