dinsdag 23 maart 2010

Makes me happy monday 10

Het wordt drukker met de studie (RT), maar nog even doorzetten en dan hoop ik eind april klaar te zijn. Dus als er wat minder geblogd wordt weet je hoe het komt ;-). Na een drukke dag studeren hoefden we niet naar zwemles voor David (nog steeds hechtingen in zijn vinger) en dat gaf me zomaar wat extra tijd om te naaien aan het begin van de avond. Dat vind ik altijd heel ontspannend en dat had ik even nodig! Je ziet, ik heb wat van de les van vorige week in de praktijk gebracht. Wat denk je dat dit wordt?  
My studies (Remedial Teaching) are getting more and more busy. I have to have everything finished at the end of April. If there are not as many blogs as usual, you know why. After a full day of studying there were no swimming lessons for David (still stitches in his finger) and this gave me a little time to sew after dinner. That was very relaxing. And some practice for last weeks lesson machine quilting. What do you think this is going to get?

6 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Geen idee wat het wordt, maar ik weet wel dat het heel leuk wordt, aan dit onderdeel te zien!
Succes met je RT opleiding! Zwaar, naast je gezin en werk. Nog even...

mama'ritha zei

Ook wel eens lekker, niet naar zwemles. Gaat het wel goed met je zoon. Ik ben benieuwd of het gaat lukken met zijn vinger/nagel/topje.

Mooie kleuren, die plaid! Weet niet wat het gaat voorstelen maar het huisje is leuk.

Inge Slaats zei

Een quilt??? LOL
Huisje, boompje, beestje????
Naaimachine-mat?????

Pfff..... ik weet het niet hoor, ziet er in ieder geval leuk uit!

Mama Monique zei

Wat een prachwerk weer Jantine. Ik ben al druk aan het stitchen, zodat je me misschien een paar tips kunt geven om mijn ABC verder af te werken. Het gaat nu echt wel tijd worden voor een quiltwerk. Vind je niet? ;o)

Sandra zei

Ik weet het al maar verklap niks! Je quiltwerk voegt echt iets toe, helemaal leuk :0)

Lena zei

Mooie kleurtjes! Geen idee wat het wordt, maar dit is al mooi!
Heel veel succes met de studie; nog even doorbijten ( het is bijna april...*proest*)