dinsdag 16 maart 2010

Machinaal Quilten (MMHM10)

Gisteren had ik mijn dag niet, dus helemaal het maandag blogje vergeten. Maar hier dus alsnog. Donderdag heb ik een workshop machinaal quilten bij Karen Lipton gevolgd. Ik geloof dat ik mijn eigen niveau te laag had ingeschat, want eigenlijk kon ik alles al wat ze ons wilde leren. Karen speelde daar geweldig op in en kwam iedere keer met moeilijkere variaties op hetzelfde thema, zodat er voor mij ook leuke oefeningen waren. Het was al met al een hele gezellige dag. Aan het eind van de dag ging mijn buurvrouw foto's maken voor haar web log, dus ik vraag welk blog van haar is. Blijkt het Martine te zijn van wie ik het blog al maanden volg. We hadden elkaar echt niet herkent. Toch leuk, weer een gezicht bij een naam. And machinaal quilten, zulke mooie bloemetjes maken als op deze foto's, door mijzelf gemaakt? Daar word ik heel vrolijk van!
Sorry for the lack of a Monday blog yesterday. It was not my best day and I simply forgot. But here I am. Last Thursday I attended a workshop machine quilting with Karen Lipton. I think I underestimated my own quilting level. Most of the things she tried to learn us, I already could. But praise to Karen, who came up with more difficult practices all the time, so all in all it was a fun day, I practiced a lot, had lots of fun and Karen is such a nice person to spend the day with! Machine quilting, flowers like on the picture, made by ME? They make me very happy!

8 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

en jij vind dat niet moeilijk ik mag volgende week op cursus

Béa zei

Beautiful work, we never have enough practice with machine quilting !

Levin zei

wow - that's amazing!
i love the flower quilting - so clever.
l
x

inge zei

mooi!

Kris zei

Nice work! Those flowers are just so pretty.

Cheryl zei

Love that flower quilting, way to go! Sounds like a wonderful day.

Klaske zei

Schitterend gedaan,Jantine!

Nicky zei

Beautiful work Jantine you are becoming quite the artist