zaterdag 13 maart 2010

Brokkenpiloot

Het zit David niet mee in het leven. Het verband op zijn hoofd is er koud af (wat overigens goed geneest) of... Hij krijgt zijn pink tussen de schuurdeur. Het buurjongetje duwde nog even hard door omdat de deur niet dicht wou en hij niet doorhad dat er een vinger tussen zat. Dat was nog eens een uurtje of 4 (!) op de spoed eisende hulp (deze keer ging BJ omdat ik werkte). Het topje van zijn vinger ligt er half af, het puntje van het bot is versplinterd en de nagel lag er af. Alles is terug op zijn plek gezet en gehecht en nu is het afwachten of het goed geneest. De nagel is het grootste vraagteken. En mijn mannetje is zo flink, zelfs op de SEH waren ze verbaasd over hoe opgewekt hij bleef.  
David had a lot of trouble this week. His head was hardly healed and then... He got his left pinkie between the barn door. The little boy he played with gave the door an extra push because it didn't close properly and he did not notice Davids finger was there. So BJ had to go to the hospital again since half of the top was loose and his nail too. They did an x-ray and the top of his bone was shattered too. They stitched him up and he came home with antibiotics. It seems that the nail is the most worrying if it will heal properly, the rest of his finger will, they expect...

16 opmerkingen:

Klaske zei

Deze kanjer moet maar lekker verwend worden!!Het zit hem niet mee,deze week. Beterschap met David zijn pink!Fijn weekend.

martine zei

Ba, wat moet dat pijnlijk geweest zijn. Arme knul.
Wel leuk dat ik nu weet wie er bij dit log hoort.
Groetjes Martine

Margeeth zei

Brrr, wat een eng verhaal. Ik hoop dat ook dit weer helemaal goed komt, inclusief de nagel. Heb je al gezegd dat hij zijn quotum aan ongelukken voor de eerstvolgende vijf jaar nu wel verbruikt heeft?

Kris zei

Oh my goodness, he is in the wars! Hope it gets better soon.

Mama Monique zei

Allememmaggies! Wat een schrik!

Laat hem maar even lekker genieten van alle zorg. Heeft 'ie wel verdiend hoor!

Margit zei

Hè bah, wat vervelend nou weer. Je hebt trouwens wel coole pleisters, zag ik deze week.

Balsemien zei

Hoei wat een naar ongelukje met zijn vinger. Wat dapper dat hij zich zo flink hield!

mama'ritha zei

Sterkte. Dit is echt niet leuk!
Wens hem beterschap.

En jij een knuffel voor de schrik!

Yvonne aka sommeke zei

Ai, dat klinkt nog pijnlijker! Ik voel m'n pink mee kloppen. Arme David!

marieke zei

jeetje wat een pech voor dat mannetje van je.
Hoop dat ie snel opknapt.

Inge Slaats zei

Oohhh Jantine, wat zielig! Ik kreeg onmiddellijk een déja-vue. Mijn dochter was 2,5 toen haar vinger tussen zo'n opklaptrapje kwam en haar vingertop lag er ook half af. Jouw hele verhaal over dit stoere jongetje zou dat van mij kunnen zijn. Wat een verschrikking hè, dat hechten en zo. Dochter is nu 35 jaar en het is dus zóóóó lang geleden, maar als ik dit lees, lijkt het wel vorige week.
Jantine, geef hem maar veel extra knuffels (of vindt hij dat niks, zou zo maar kunnen hè met stoere jongetjes)!

Groetjes,
Inge

Missie Krissie zei

Oh no! Poor man! That really sucks! Let's hope bad things really come in threes! Hope he is feeling better soon xxx

ria vogelzang zei

Och, wat een tegenslag, arme jongen!!
Ik hoop echt dat het goed geneest en dat de pijn nu meevalt.......
Lekker verwennen en knuffelen....!!
Het doet me echt zeer als ik die foto zo zie!
Deuren en kinderen gaan echt niet samen..... ( ervaringen......)
Ik wens jullie nu een rustige, probleemloze week toe!

conny's quilts zei

Wat een grote pechvogel. Heel veel beterschap gewenst voor hem!

Sandra zei

Getsie wat een pech zeg! Stomme deur,zegt Jack altijd :0)
Ik hoop dat het heel snel geneest en dat David lekker verwend wordt.
Hopelijk was dit zijn portie voor de rest van het jaar!

Anoniem zei

getsie, dat jongetje van jou lijkt verbazend veel op mijn inmiddels erg volwassen kind. verschil is wel dat die niet alle ongelukken in één week propte. Beterschap gewenst voor het kleine pechvogeltje

marcella
nuttig en fraai.web-log.nl