vrijdag 19 februari 2010

Zou het genoeg zijn?

Kijk eens! Voor mijn verjaardag 3 stofjes gekregen (de meest rechtse), ik dacht er niet meer aan te kunnen komen en kocht dus verder andere stofjes. Van Teresa kreeg ik al het aanbod dat ze in Australië er nog wel aan kon komen en ze wel wilde opsturen. Daar ging ik even over nadenken. Zaterdag ging ik op de valreep, het was al bijna 3 uur, toch nog even naar Rijswijk. Hoe groot was mijn vreugde toen ik vier Rouennerie stoffen vond. De beige en bruine stofjes links kocht ik er bij, toen ik nog niet wist dat ik er nog veel meer ging kopen ;-). Past best, vind je niet? Toen ik doorliep vond ik een kraam met nog alle stoffen uit de serie. Ik heb ze niet allemaal meegenomen, maar wel een heleboel! Denk je dat het al genoeg is voor een grote tweepersoonsquilt? Want al voor deze serie uitkwam droomde ik van een grote quilt in deze kleuren.
Look at this! For my birthday I wanted these but couldn't find them. I only got three (the most right). Teresa offered to buy them in Australia and send them. I had to think about that. Last Saturday I went to a quilting exhibition and market and first I found a few more. I was so happy to find 4. Beside this I bought the cream and brown fabrics at the left to go with it. When I walk on I found a shop who had them all. I had to borrow money from a friend to buy them. Do you think it will be enough to make a King size quilt? Even before this range was printed I dreamed of a huge quilt in this color range.

Na al deze heerlijkheden wipte ik even bij Sandra langs, want zij stond daar met mijn patroon. Ik was stom van verbazing toen ik hoorde dat zij al 40 van mijn patronen had verkocht, het was nog maar anderhalve week te koop. Ik borrelde van binnen helemaal van opwinding en voelde prompt niet meer hoe moe ik was. Dit had ik nooit durven dromen. Toen we van de week met de bee in de winkel zaten en er iemand om mijn patroon kwam, zo leuk, ik kon het bijna niet laten om op te springen en te vertellend dat ik het had gemaakt.Vandaag zag ik ook al een foto verschijnen op een web log van iemand die het had gekocht (bedankt voor de tip, Wendy!), ik voel me zeer vereerd. Enne... als het af is vind ik het erg leuk om een foto te krijgen!
After all these goodies I went to Sandra who was at the market with her shop. I was stunned when I heard she had already sold 40 of my patterns. It was on the market for just 1,5 weeks. I started to feel all nervous and excited inside, I just couldn't believe it. Instantly I felt no longer that I was tired and had a cold ;-).
It was so much fun to sit in the shop at our bee this week and someone came in to buy my pattern. I could hardly resist jumping up and shouting that it was me who made it up! 
Today I saw the first people here in the Netherlands blogging about it (thanks Wendy for the tip). I am sorry to say that it is just available in Dutch.
Voor mijn eigen map gebruikte ik onder andere deze stof en toen ik nog een halve meter zag liggen moest die natuurlijk ook mee!For my own bag I used this fabric and was so happy to find another half meter!

 

19 opmerkingen:

Cisca zei

Prachtige rouenneries-stofjes, Jantine, dat zal een mooie quilt worden. Zijn het fat5 quarters, dan zul je nog wel wat bij moeten kopen, hè. Wat leuk dat er al zoveel patronen van je map verkocht zijn, ik kan me voorstellen dat je ape(n)trots bent. Je hebt er zelf wel een leuk erg leuk stofje voor gebruikt.
Groetjes, Cisca

Madammeke Ongeduld zei

denk dat je er meer dan genoeg hebt en de restjes mag je altijd naar mij doorsturen ze zijn trouwens veel te mooi om in de kast te laten

Anja.M zei

Ja dit zijn mooie stoffen zelf heb ik de jelly rol ervan, en toevallig heb ik net via internet nog twee kleuren erbij besteld al weet ik nog niet wat ik ervan ga maken.
En wat heerlijk dat er al zoveel patronen verkocht zijn, het is ook een erg handig en vooral leuk opberg tasje.

Anoniem zei

Heerlijke stofjes in lekker ROOD !!!

Geweldig zoveel patronen verkocht, hij is ook énig !!

marian'ne m

marijke zei

Hai Jantine,

Leuk om met je kennis gemaakt te hebben. Ook leuk is dat ik ook sommige van deze stofjes heb gekocht op de beurs mooi zijn ze hè, heb je er al een patroon voor?
Zie het wel op je blog verschijnen.
Groeten en misschien tot ziens, Marijke

Kris zei

Very exciting!!!

Mistea zei

Congratulations on your pattern success - it sure looks like a handy carry all. Lots of pretties for your new project. Enjoy

teresa zei

Congratulations Jantine on selling so many patterns. That is fantastic!!! Must make you feel great inside!! It is such a handy sewing bag though. So glad you got more Rouenneries fabrics too.

Corrie zei

Jantine wat knap van je dat je zelf zo'n prachtige map hebt ontworpen! Oh ik snap zó goed dat je helemaal in de wolken was toen je hoorde dat er zoveel vanverkocht waren, ik vind het helemaal geweldig voor je! De stoffen zijn prachtig!

Yvonne aka sommeke zei

Wooow, al 40 van jouw patronen verkocht! Zeker een reden om trots op te zijn!
Goe weekend Jantine!

Hennie zei

Prachtige stofjes voor je nieuwe project, wat super leuk dat je patroon zo goed verkoopt ziet er geweldig uit ! ! !
Fijn weekend Hennie.

Linda Robertus zei

Wat goed dat er al zoveel van je patronen zijn verkocht! Gefeliciteerd! En mooie stofjes hoor!

Tineke zei

Ik kan me je blijdschap goed voorstellen Jantine. Fantastisch joh! Superleuk. Dat smaakt naar meer! Goede zondag!

Mama Monique zei

O Jantine, wat ontzettend gaaf! Kan me voorstellen dat je op zou willen springen van vreugde. Je mag er trots op zijn hoor! ;o)

En wat een prachtige stoffen heb je gekocht. Of het genoeg is voor twee weet ik niet, maar dat het mmoi zal worden... daar kan je wel van op aan. Zeker met jouw vaardigheden.

Mijn "kleurtje" is trouwens de 498 van DMC. Ben erg benieuwd hoe snel ik er mee ben, maar dat ik er aan wil beginnen staat wel vast ;o)

Goede zondag!

anneke zei

wat leuk dat je patroon zo goed loopt! een zij-carriere...
leuk die stofjes, ben benieuwd naar de quilt

groetjes

Handmade by Mai zei

Natuurlijk mag je heel trots zijn dat je patroon zo goed verkoopt. Ik zal ook eens bij Sandra gaan kijken om het patroon te kopen. Dat laatste stofje is ook erg leuk, hoe heet het? Die andere stofjes zien er ook erg mooi uit en natuurlijk komt er weer zo'n hele mooie quilt uit.

Nelleke zei

hallo Jantine je mag heus trots zijn op je map en ik heb hem in het echt ook bewonderd vond het zelfs hardstikke leuk dat ik hem herkende als de map die ik op je blog gezien had.groetjes Nelleke

Marit zei

Jantine, congratulations on your success as a designer of patterns! Great job! And thank you for a nice visit!
; )

Cubby House Crafts zei

Just love your sewing case! Lisa