donderdag 11 februari 2010

Verrassing

Weet je nog dat ik zat te spelen met deze sterren? Dit is het geworden, een naaimachine mat. Monique had in haar commentaar al aangegeven graag de naaimahcinemat te winnen, maar Anneke had eerste keus en koos de naaimachine mat. Ik zou voor de tweede winner een leuke draw string bag naaien en daar was ze ook blij mee. Aangezien ik toch nog aan het naaien moest kon ik het niet laten en ik heb voor haar ook een naaimachine mat gemaakt. Hij is vandaag bij haar op de mat gevallen dus ik kan het met jullie delen. Binnenkort volgt er bij Monique vast ook een blogje, misschien wel met foto van machine in gebruik ;-).

Remember I was playing with these stars. I made another sewing machine mat. Monique was the second winner in my give away and I was going to make her a draw string bag. She commented she would love to win the mat but she didn't. Since I had to get sewing anyway I could not resist making her a sewing machine mat. It has arrived today and I made someone very happy! That is what you do it for. Monique promised to blog about it soon and maybe there will be a picture with sewing machine in use ;-)?

17 opmerkingen:

Margeeth zei

Leuk ding, grappig zo met die verspringende punt-streepjes.

mama'ritha zei

Het lijken wel davidssterren. Mooi hoor.

Simone de Klerk zei

Wat mooi en wat lief van je!

Marie-Thérèse zei

Nog bedankt voor je reactie op mijn blog en jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes uit Duitsland

Mama Monique zei

En ik ben blij, ik ben blij, ik ben BLIJ!! ;o)

ria vogelzang zei

Dat zijn echt heel mooie sterren geworden!
Monique: gefeliciteerd met zo'n lief kadootje!

Heidi zei

Erg mooi en erg lief van jou! Ben je ook bezig met Mary Poppins? Ik was op 1 januari begonnen. Heb het bewaard tot 2010 omdat ik te veel had lopen in 2009.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Yvonne aka sommeke zei

Amaai, Monique heeft geluk en jij bent lief!

Mistea zei

How beautiful - Lucky Monique she got just what she wanted.

Guute zei

Ik vind het niet alleen prachtig maar ook superhandig!

Theda zei

Net hierover gelezen bij Monique, wat een leuke kleuren en zo passend bij haar naaimachine!

anneke zei

wat lief van je Jantine, om voor Monique ook nog zo'n mooie onderlegger te maken! Ik ben met zulke dingen veel te lang bezig om de moed te vinden er dan nog maar één te maken...

Leuk om te zien dat een andere stofkeuze al zo'n ander effect geeft. Ook heel mooi, maar ben ook nog steeds heel blij met de mijne...

Inge Slaats zei

Wat een gave naaimachinemat is dit geworden, Jantine!
En een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je nog lekker jong, net zo jong als mijn oudste zoon, die vorig jaar november 38 jaar werd (oeps, drukt me weer even met mijn neus op het feit dat ik al zóóóó oud ben, hihi...)

Groetjes,
Inge

Tineke zei

Jantine, wat mooi! Complimenten hoor! Fijne week!

Kris zei

I love those stars! Fantastic colour choices!

Sew Many Ways... zei

Hi Jantine,
So nice of you to make that mat for her. Blogging people are just wonderful.
Take care,
~Karen~

Paula zei

Love your little mat! So cute! You're so nice to make one for her and you've inspired me to make one for myself.