woensdag 24 februari 2010

Terwijl ik op de bank hing....

Bedankt voor alle beterschapswensen. Het heeft geholpen! De koorts is weer verdwenen en ik heb vandaag zelfs weer kunnen studeren. Maandag was ik echt te ziek om wat te doen en wilde ik alleen maar slapen. Het spreekwoord beter een goede buur dan een verre vriend liet zich ook maar weer eens bewijzen, de buurvrouw kwam maandag voor ons koken! Gisteren kwam er tijdens al dat bankhangen ook nog wat uit mijn handen. Ik heb weer een aantal blokken af. Nog meer dan op de foto, maar die kon ik even niet meer vinden, waar ik die nou toch heb neergelegd. De paarse bloemetjes zijn allemaal franse knoopjes. En zat het de vorige keer enorm tegen (elke keer de draad op de verkeerde plek in de knoop), vorige week tijdens de bee zat het mee en draaide is ze achter elkaar om de naald. En weet je wat nou weer goed uit kwam? Dat er genoeg TV vermaak was met de Olympische spelen.
Thank you for all the get well wishes. It helped! Fever is gone and I even got some study done today! On Monday I felt really bad, all I wanted to do was sleep. And you know what? My neighbor even came to cook for us, isn't that marvelous? Yesterday I was hanging on the couch and even got some stitching done. A few blocks in the picture. The one with the purple flowers I made last week at the bee. Last time I tried them, they are all French knots, my thread kept tangling and knotting at the wrong spaces, but last week they just whirled around my needle and I got them ready in no time. You know what I liked about being ill just now? That there was a lot of entertainment on TV, being the Olympic games!

10 opmerkingen:

Mistea zei

Beautiful blocks for your butterfly garden - Love the colour of that butterfly. So glad you are feeling better. Enjoy

ria vogelzang zei

Fijn dat je je al weer wat beter voelt!
En je blokjes zijn echt al heerlijk zonnig!! Nu de echte zon nog, he?!
Fijne, gezonde, dag!

mama'ritha zei

Dat is geweldig, zo'n buurvrouw die voor je kookt!

ria vogelzang zei

Verrassing! Kom je even kijken op mijn blog? ;))

ria vogelzang zei

Snap het, sorry voor de spam..

Inge Slaats zei

Fijn dat het weer wat beter gaat en je hebt toch nog heel wat gedaan. Wat een werk, al die Franse knoopjes, niet het leukste werkje bij het stitchen, vind ik.
Het wordt allemaal wel heel erg mooi!

Kris zei

I have loved watching the olympic games too! Love your butterfly garden block!!! I am about to start that one myself. Hope the french knots whirl around my needle too!

anneke zei

ik had je bad-entry wel gelezen, maar gemist dat je ziek was... fijn om te lezen dat het weer beter gaat. nu maar hopen dat de kinderen het niet overnemen.

mooie blokken heb je weer gemaakt, knap dat je dat dan toch nog voor elkaar krijgt.

groetjes

Rina zei

Jantine, ik heb de naaimap gemaakt naar jouw ontwerp. Ik heb het hier en daar wat aangepast aan mijn wensen. Bedankt voor je ontwerp. Ik ben er erg blij mee.

Heidi zei

Het is geweldig dat we even onze gedachten op iets kan zetten als we niet lekker voel. De blokken zijn mooi geworden. Blij om te horen dat je weer wat beter voelt. Griep heerst weer in Nederland.

Hugs en groetjes ~
Heidi