dinsdag 9 februari 2010

Monchou of kwark?

Verjaardag is een fijne dag,
wij vieren samen feest,
wees dankbaar dat je leven mag,
wat is God goed geweest.

Dit werd mij vanmorgen toegezongen, wat wil je nog meer?
HOERA! Ik ben vandaag 38 geworden. Wil je ook een stukje taart? Kom maar halen! De monchou taart is een beetje gehavend. Toen ik die gisteravond naar de koelkast bracht zakte de bodem er half uit, die zat niet goed vast. Gelukkig had ik mijn handen er goed onder en heb ik hem nog kunnen redden. Want a piece of pie? It is my 38th birthday today. You can choose between monchou (kind of cheese) or kwark (quark). I almost dropped the mon chou last night as the bottom came off. Luckily I had both my hands underneath!

Zoals je ziet ben ik heerlijk verwend door man en kinderen (de lapjes, daar heb ik zelf de hand in gehad. Ik wilde graag de Rouennerie serie, maar daar kon ik er nog maar een paar van krijgen, dus heb ik het aangevuld met andere prachtige lapjes). NB. de spelfouten in het berichtje zijn opzet, DD kan spellen als de beste!
As you can see I have been spoiled by husband and kids (bought the fabrics myself. I wanted the Rouennerie series, but could only get a few, so I added some others) 

Ik heb al jaren iets met Mary Poppins en kan niet wachten op de nieuwe musical. Kijk eens wat ik gisteren tegenkwam? Vind je het niet schitterend? Op deze site kun je het borduurpatroon downloaden. Ze bied zelfs aan de tekst voor je in een andere taal te tekenen als je zelf het liedje aanlevert in jouw taal.
I love Mary Poppins since I can remember and look what I found yesterday.... You can go here and download the pattern 

28 opmerkingen:

Cisca zei

Hartelijk gefeliciteerd, Jantine. Je bent goed verwend, zeg, vooral dat "wiekent Sgotland" is fantastisch. Maar die lapjes zijn ook niet te versmaden.
Prettige dag en groetjes, Cisca

Mistea zei

Wishing you an amazing Day - Enjoy. Lovely goodies and pretty fabrics.

conny's quilts zei

Jantine van harte gefeliciteerd , ik wens je een heel fijne en gezellige verjaardag toe!

Linda Robertus zei

Hartelijk gefeliciteerd! Fijnedag gewenst, hij is in ieder geval goed begonnen!

Nelleke zei

hallo Jantine van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid gewenst van Nelleke

He hallo zei

he gefeliciteerd jarige
Geniet van deze dag samen met man en kids.

gr
marieke

Klaske zei

Gefeliciteerd Jantine en nog heel veel jaren in gezondheid erbij. Wat ben jij verwend zeg. Ennuuuuh, ik vind monchoutaart wel lekker!!!!

mama'ritha zei

Gefeliciteerd! Ik kies kwarktaart. Dat is de lieveligstaart van familie vermeulen hier.

Fjne dag nog en probeer echt te genieten.

marijke zei

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! Van Harte Gefeliciteerd, leuke lapjes heb je gekregen zie er een die ik ook zo leuk vind van moda old primrose inn volgens mij de onderste van je stapel?
Nog een onwijs leuke dag gewenst!
Groeten Marijke

Yvonne aka sommeke zei

Gelukkige verjaardag Jantine!

quilting Jeannet zei

Van harte gefeliciteerd Jantien, wat een jonge blom nog in grijzend quiltland...of zeg ik nou iets verkeerd (lol) Mooie lapjes, en dat boek is ook super, overal en nergens, wij hebben hem ook voor DS. Nog een hele fijne dag, en dat de taart maar smaken mag!

groetjes, Jeannet

SewAmy zei

I love Mary Poppins too. Love the pattern, how cute.

Kris zei

Happy Birthday! I love Mary Poppins too! Thanks for the link.

Handmade by Mai zei

Proficiat en ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.

Mama Monique zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo oud alweer? ;o)

Ben van de week ook ergens die link en het patroon tegen gekomen, wist alleen niet meer waar! MAar heb hem wel op mijn pc'tje staan. Voor het geval ik weer eens een gaatje tijd heb ;o)

Fijne avond nog!

Hennie zei

Van Harte gefeliciteerd, taart heerlijk maakt niet uit wat je er op doet monchou is altijd lekker.
Fijne avond Hennie.

ria vogelzang zei

Van harte gefeliciteerd, ook al is de dag nu bijna voorbij....!
En wat ben je met een heel lief liedje gewekt! Dan kan je dag echt niet meer stuk!
Morgen een fijne na-geniet-dag.

SheilaC zei

Happy Birthday!!!

SheilaC

teresa zei

Happy Birthday Jantine!!! I hope you had a wonderful day. We still have some Rouenneries here at my local quilt shop... if you're interested.

Mary zei

nog van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!

Margeeth zei

Nog een waterman! Alsnog gefeliciteerd.

Lena zei

Een verlate verjaardagswens, maar niet minder gemeend! Fijn als je in goede gezondheid en met dierbaren om je heen door het leven mag gaan; dat is echt iets om dankbaar voor te zijn!

Roelien zei

Aha nog gefeliciteerd!!!
Dat van die taart, dat heb ik ook een keer gehad, maar jij hebt hem beter kunnen redden, zie ik..
Hopelijk had je een fijne dag, groet Roelien

anneke zei

Jantine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat je weer een jaar mag vieren. Een heel goed nieuw levensjaar toegewenst, gevuld met veel gezinsliefde, werk- en studiesuccessen en veel quilts.

groetjes

irmadenbreejen zei

Ha Jantine,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De cadeau lapjes mogen natuurlijk niet ontbreken!
Groetjes
Irma

Sew Many Ways... zei

Happy Birthday Jantine!!! I hope you had a wonderful day. So lucky to receive such beautiful gifts. Happy sewing with it.
~Karen~

quiltlodge gerda zei

En dat er nog maar vele mooie jaren mogen volgen!!!!!!!!!!
Van die logcabin blokken zou ik ook heeeeel erg blij worden.

Mama Monique zei

Lieve Jantine, honderdduizend keer DANK JE WEL!!! Ik voel me zeer, zeer vereerd.

Heb net even snel tussen de regels door mijn post gehaald (en geopend natuurlijk!), maar heb nu helaas geen tijd voor een blog. Zodra ik een gaatje heb plaats ik een nieuw berichtje op mijn blog. Geheel ter ere van jou hoor! ;o)

Je weet niet half hoe blij ik hiermee ben. Dank je wel voor de glimlach op mijn gezicht! ;o)