vrijdag 1 januari 2010

Last finish of the year

2009 was het jaarr van de challenge van May Britt en Kris. Uiteindelijk is het mij gelukt om heel wat af te krijgen, hoewel vooral kleinere dingen. Dit tasje heb ik ook in december gemaakt, voro het sinterklaasfeest. Ik realiseerde me dat ik jullie nog geen foto had laten zien. Dank zij een link die ik zag bij Tracey!
2009 was the year of the challenge of May Britt and Kris. Thanks to this challenge and these girls I got a lot finished, though not very much large quilts. I just realised I forgot to show you this little pouch I made thanks to a link on Traceys blog. It was my last finish for December.
 



Posted by Picasa

6 opmerkingen:

anneke zei

zo te zien is het (weer) een leuk tasje geworden! een van de leukste dingen van internet is dat je zo geinspireerd wordt door ideeen en projecten van anderen, of ze zelfs mag (na)maken.

een heel goed 2010 gewenst, dat alles wat je graag ziet gebeuren, ook mág gebeuren.

groet

Béa zei

Very beautiful !
Happy New Year, Jantine, big kiss !

Margeeth zei

Schattig tasje. Misschien een domme vraag, maar wat is de challenge van Mai Britt en Kris?

Ik wens jou en je gezin een goed 2010.

ria vogelzang zei

Wat een heel lief tasje!
Ook voor jou een heel goed 2010!

Tineke zei

Wat een lief tasje Jantine. Ik maakte iets soortgelijks jaren geleden bij de Quiltnaald. Het is een enig werkje om te doen. Ik wens je een heel mooi jaar toe. Vol geluk, gezondheid en liefde.

Mary zei

een goed, gezond en creatief 2010 !!! het is wel een ontzettend leuk tasje !!!