zaterdag 2 januari 2010

Give away


Lieve vriendinnen, medebloggers en lezers,
"wat de toekomst brengen moge,
mij geleide des Heren hand,
moedig sla ik dus de ogen,
naar het onbekende land.
Leer mij volgen zonder vragen,
Vader wat U doet is goed..."

Dit gedicht zongen we bij de begrafenis van mijn opa en ook al zijn de woorden wat ouderwets, de gedachte wil ik graag vasthouden voor het nieuwe jaar.
Whatever the future brings, the Lord will guide me, so I will be brave to go to the future. Learn me to follow without questions and Father, whatever You do is good! A poem we sang at my grandfathers funeral. I will try to hold this for the new year!
Ik wens jullie allemaal een heel goed, gelukkig en gezegend 2010!
I wish you all a nice, happy and blessed 2010!


Vorig jaar meldde ik al een keer dat er een give away aankwam, ter ere van mijn 200e blogje. Inmiddels is dit blogje 202, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik vind het leuk om met jullie te delen wat ik allemaal maak en meemaak en geniet erg van alle reacties! Dus ga daar vooral mee door. Deze give away of weggeefactie is bedoeld voor mijn trouwe lezers. Dus vertel het alsjeblieft niet door! Hoe weet ik dat je mijn trouwe lezer bent?
1.Je bent een volger van dit blog, dan ga ik er van uit dat je het ook leest ;-) (als je dat nog niet bent, meld je dan vooral aan!)
2.Je hebt al eerder een reactie achtergelaten, gereageerd via mail of zelfs mondeling.
I told you there was coming a give away for my 200th log. Here it is. I meant this give away to be for those who follow my web log. So please don't tell others about it.
I know you follow me if:
1.you are one of my followers (if not yet, please do!)
2.you have reacted by e-mail on my blog.

Ik vond het heel moeilijk te bedenken wat ik eens zou verloten. Want lang niet iedereen maak je blij met hetzelfde. Ik heb het volgende bedacht: Eén persoon ga ik blij maken met deze naaimachine mat. Ja, je hebt hem al eerder gezien, ik heb hem eigenlijk voor mijzelf gemaakt en hij bevalt prima. De vrolijke Kaffe Fassett stoffen en kleuren vrolijken vast iemand op, ik heb nu even geen tijd een nieuwe te maken, dus geef ik weg wat ik heb en als ik deze te erg ga missen maak ik weer een nieuwe voor mijzelf. (degene onder de naaimachine is een andere, dit is voor het idee....)
I found it hard to think of something I would make you happy with! First I could think of was a sewing machine mat. I know, I used this one already and love it. It is bright and cheerful and those Kaffe Fassett fabrics will brighten someones day! Since at this moment I don't have time to sew a new one you will get this one and somewhere in the future when I miss it too much I will sew a new one for myself (it is not the one underneath the sewing machine, this picture is just for the idea).

Een tweede persoon ga ik blij maken met dit lieve schaarhangertje en een draw string bag. Deze moet ik nog naaien, maar dat ga ik doen als je hebt gewonnen. Je mag namelijk een kleur kiezen. Dan naai ik in die kleur een tasje voor je. Op één voorwaarde, dat ik de kleur in mijn stoffenvoorraad heb, ik ga er niet voor naar de winkel. De maat mag je ook kiezen, ongeveer 6x8 inch (15x20 cm) of 8x10 inch(20x25cm).
As second present there is a little hanger for your scissors or bag and I will sew you a draw string bag in the size 6x8 inch or 8x10 inches. You will be able to choose the color with one condition, I have to have that color in my stash, I won't go to the shops for it!
Heb je nog niet eerder iets laten horen? Geeft niets, laat een reactie achter of mail me. Wie weet krijg je een aanmoedigingsprijs. Ik zal de winnaars maandag de 11e bekend maken!
If you never left a comment or notice before, please do now and you might win something as encouragement. I will announce the winners on monday the 11th!

Ik heb in 2009 39 items afgemaakt. Zoveel hoeven het er dit jaar niet te worden, maar ik wil wel graag wat grotere items afmaken. Een lijstje vind je op de zijkant van mijn blog. Ik hoop dat er steeds meer van de UFO naar de AFFO-lijst zullen verhuizen!
In 2009 I finished 39 items. So many are not my goal for this year, but I hope to finish a few bigger projects! You will find a list with UFO's on my log and I hope that in this year more and more will move to the Finished-list!



30 opmerkingen:

Judith zei

Wat een leuke give away Jantine. Hoop dat ik mee mag doen. Ben een trouwe lezer van je bog. Je staat ook in my googlereader.

Margeeth zei

Dat is toch juist mooi, de gedragen taal van de tekst. Ik vind dat bijbelteksten juist wat plechtig moeten klinken, dat past bij het belang van 'het onderwerp' (ik ben dus ook geen fan van de nieuwste vertaling, doe mij de vorige maar).
Negendertig affo's dat is niet gering. Ik hoop er nog veel meer van je te kunnen zien op je blog. Leuk dat je de give-away alleen voor trouwe lezers doet, ik maak zelf ook nooit (bewust) reclame als ik dat doe, maar had er nooit aan gedacht om dat ook expliciet erbij te zetten.

Groetjes van Margeeth (buiten mededinging)

freubelmien zei

Allereerst een gezond 2010 voor ieder die je dierbaar is, en wat een mooie
affo's heb je dit jaar weer gemaakt.

Sabine zei

Succes met je give-away. Dat er nog maar vele blogberichtjes mogen volgen :-)

Mama Monique zei

Of ik een trouwe lezer ben? Geen idee, ken je mij?

Geintjuh! Mocht je nu toch over komen vliegen, dan neem je die give away maar direct mee hoor ;o)

Goede zondag!

Levin (and Emily) zei

happy new year, jantine. hope 2010 is fabulous for you. i've started the new year by pulling out lots unfinished projects and finishing them off. it's a wonderful feeling.
good luck with your finished projects. can't wait to see the results.
l
x

Handmade by Mai zei

Wat een leuke give away. Ik vind jou blog erg inspirerend, daar hebben we het al eens over gepraat. Omdat ik zelf een naaimachinemat genaaid heb ( afgekeken bij jou)vindt ik het eerlijker dat ik niet meedoe met je give away. Je kunt iemand daar heel blij mee maken. Maar de matrouska vind ik wel leuk ( spaar matrouska's)

Cybele's patch zei

Een gelukkig en gezond 2010 voor jou en je gezin. En natuurlijk gefeliciteerd met je 200ste berichtje.

Cybele's patch zei

Vergeet ik nog te melden, dat ik niet meedoe voor de machine mat. Mijn machine is in de tafel verzonken, dus dat zou moeilijk worden.

Béa zei

Happy new year, Jantine & congrats for all your finished items, your 200' post and thanks for this beautiful giveaway ! kiss from France.

quilting Jeannet zei

Jantine ( heb ik je naam goed geschreven...(lol) ik lees je blog ook vaak en ik vind de achterliggende gedachte van je give away ook een goed idee, ik dacht er eigenlijk zelf aan om het eens een keer alleen voor mijn volgers te doen. Ik reageer sowieso regelmatig op je blog, wat vond ik dat tasje weer enorm leuk dat je in je vorige logje zette!mocht ik in de prijzen vallen wil ik daar wel het patroontje van. Fijne zondag !

Groetjes, Jeannet

teresa zei

Hi Jantine! Happy New Year to you. Hope you get lots of UFOs finished this year, this is my goal too. Let's see how we go? Really lovely of you to part with your beautiful sewing machine mat... it is gorgeous. Take care xx

WilmaKuin zei

Een heel fijn en goed 2010, Jantine!!

inge zei

hei, ik volg je blog via bloglines.com, waar ik van alle blogs die ik volg kan zien wie er iets geschreven heeft! zalig systeem!

gelukkig nieuwjaar!

susi zei

Hi JAntine; eerst ook voor jou een Super Gaaf en creotief 2010!!
Je schrijft een leuk blog en de give away is super dat je het zo persoonlijk wil maken.

groetjes Susi

Corrie www.wittebroodjes.web-log.nl zei

Jantine, de giveaway is geweldig, maar een heel jaar verder gaan met deze tekst vol vertrouwen en veiligheid is een geschenk voor ieder moment van iedere dag van het jaar. Daar ga ik in ieder geval voor! Ik wens je met je geliefden een gelukkig en gezegend 2010.

Linda Robertus zei

Hoi Jantine, ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar! Ik blijf je blog zeker volgen, vind het erg jammer dat ik niet meer bij de bee's kan zijn, maar zo geniet ik toch mee!

F.Poettgens zei

allerseerst een gelukkig,gezond en succesvol jaar. Ik kijk regelmatig op je blog maar weet effe niet of ik al eens gereageerd heb.Een fijne zondag, liefs

Yvonne aka sommeke zei

Eerst wil ik jou en je gezin een SUPER 2010 toewensen Jantine!
En wat een leuke give away! Graag speel ik mee! ;-)

MarianneD zei

Alle goede wensen voor het nieuwe jaar Jantine!Ik kwam opeens op je blog terecht...maar ik zie een heleboel leuks...en die tekst waamee je begon blijft altijd...MOOI!

conny's quilts zei

Hé Jantine wat leuk, al 200 blogjes ruim! Eerder won je mijn give away en nu doe ik graag aan jouw give away mee! Toch maar een kansje wagen. 39 Dingen afgemaakt afgelopen jaar, dat is echt een enorme productie joh!

MaksiTaksi zei

Wat een leuke give away! Ik ben altijd in voor mooie zelfgemaakte dingen.

Lieve groetjes
Maks

anneke zei

wat een leuke dingen wil je weggeven! ik doe graag mee...

dat de mooie woorden vol inhoud je dit hele jaar mogen vergezellen;

groet

Inge Slaats zei

Hoi Jantine,

Ik kom hier vrij regelmatig omdat ik je blog leuk vind. Je schrijft onderhoudend en ik zie hier veel prachtigs voorbij komen. Ik had er geen erg in dat ik hier ook volger kon worden (let daar meestal niet zo op) en heb me nu aangemeld.
De give away is ook super, ik houd sowieso van give aways LOL.
Je hebt veel afgemaakt het afgelopen jaar, knap! Bij mij staan er voor dit jaar ook een paar UFO's te trappelen om AFFO's te worden, ik ga het proberen, echt!

Groetjes,
Inge

Mama en zo zei

Hé, jij ook alle goeds voor 2010!
Je Give Away is een mooi moment om me maar even aan te melden als je volger ;-) Had ik gewoon nog niet gedaan, hoewel ik je regelmatig op zoek!
Enne...dat strijkvelours bestel ik bij www.applicatie-en-zo.nl en is ook te bestellen bij www.vanmarieke.nl Echt geniaal spul :-)

Kaaren zei

I'm a new reader to you blog, Jantine and you know the reason why! (wink)

I'd love to win your wonderful sewing machine mat. I've always wanted one so maybe the 11th will be my lucky day!

Petra zei

ha jantine
de beste wensen voor 2010 voor jou en je gezin!
en als wat de winnen valt..... dan doe ik graag mee. lijkt me erg handig die mat, ik ben m'n schaartje (ook met sleutelhangertje)altijd kwijt:-(
Groetjes Petra

Marielle zei

Ik vind dat zelf ook een prachtig lied. Als klein kind al ontroerde dat lied me en nog steeds hou ik niet de ogen drooog als ik het zing. Het is al jaren geleden dat ik het voor het laatst zong bedenk ik me nu.

Caroline zei

Wat een leuk idee, en wat een leuke projectjes. Mijn uitdaging is dit jaar geen stofjes kopen, maar al mijn UFO's afmaken. groetjes Caro (Den Haag)

SewAmy zei

I know I am too late for the give away, but I love that sewing machine thing. ( don't know what to call it). I will have to make one for my machine. Yours is just lovely and the one you are giving away is so cute.