woensdag 27 januari 2010

Ondertussen


Gisteren heb ik geprobeerd heel hard te studeren, maar zie je wat daar achter mijn laptop ligt? Dat leidde me behoorlijk af. 's Avonds heb ik toegegeven en nog een uurtje lekker genaaid. Met op de achtergrond:
I tried to study hard yesterday. But do you see what is behind my lap top. It was distracting me very badly. So at night I gave in and sewed for an hour with this on the background:

Deze had ik al voor kerst besteld en ze kwamen gisteren eindelijk aan. Luister-CD's in het Engels van 3 van Jane Austens mooiste boeken, te weten, Pride and Prejudice, Sense and Sensibilaty en Persuasion. Als tiener logeerde ik in Engeland en als afscheidscadeau kreeg ik Pride & Prejudice op audio cassettes. Deze heb ik grijs gedraaid, maar een radio met cassette heb ik niet meer. Ik heb jaren hiernaar gezocht en dank zij play.com eindelijk gevonden!
I ordered these before Christmas but they arrived yesterday, at last! 3 audiobooks from Jane Austen, Pride & Prejudice, Sense & Sensibilaty and Persuasion. I went to England as teenager and my freind gave me the audiobooks from Pride & Prejudice. Those were audio tapes. I used to listen to them quite often, but do no longer have a radio with tapefunction, I could not listen to them any more. I have been looking for these CD's quite long and thanks to play.com I found them at last! 

 

9 opmerkingen:

conny's quilts zei

haha, dat is ook geen goede studieplek bij je naaispullen. Dat is de kat op het spek binden natuurlijk!!
Wat een goed idee om een luister boek op te zetten als je zit te quilten, dat zal ik onthouden, ik lees ook erg graag, maar dat lukt niet tegelijk met het quilten!!

mama'ritha zei

Dat klopt niet hè, studeren met naaispullen binnen handbereik. Dan moet je van goeie huize komen om je hoofd er bij te houden.

Ik luister ook vaak boeken. Heb er net één uit over een adelijk Vlaams meisje dat uitgehuwelijkt werd tegen haar zin met een graaf uit Engeland. Erg spannend en origineel. Het werd voorgelezen door iemand met een grappige tongval. ( eh vlaams).

Succes verder.

Aritha.

Mama Monique zei

Dat kan niet missen of dat moeten een paar héérlijke cd's zijn om naar te luisteren ;o)

Oh en by the way... geen haast hoor!

Willie zei

hallo Jantine,bedankt voor je complimentje op mijn blog. En ik vind het wel goed van je dat je een uurtje tussen door kan spijbelen voor je mooie log-cabin

hebjetgezien zei

Hallo,

ik kom hier via astoryoftwosisters terecht

Als jane austen-fan bleef ik natuurlijk op dit logje steken!
Toen ik je cd-box zag wou ik direct kijken waar ze te koop zijn, maar de link werkt niet...
Zou je de goeie link kunnen sturen of hier publiceren, als het niet teveel gevraagd is natuurlijk...

WilmaKuin zei

Studeren met zoiets achter je laptop!! Kan mij voorstellen dat dit afleid....

ria vogelzang zei

Dat lijkt me heerlijk genieten van Jane Austen...!
.....Geen wonder dat jij afgeleid bent met zulke lapjes achter je laptop...... (wie zou dat nu niet zijn..:)) )?!

SewAmy zei

I love those movies too.

Tineke zei

Hi Jantine, wat zul jij genieten zeg. Ik kan me voorstellen dat er van studeren helemaal niks meer terecht kwam ;-) Veel luisterplezier hoor en een heel fijn weekend!