maandag 11 januari 2010

Gewonnen!


Allereerst wat gezellig dat zoveel mensen hun reactie hebben achtergelaten op mijn give away of op andere berichten. Het is leuk om te lezen dat jullie het leuk vinden hier langs te wippen en mee te lezen. Blijf dat vooral doen. En als er iets is, zoals bijvoorbeeld de leesbaarheid van het rood op grijs (is het nu beter?) vooral laten horen, ik maak het jullie graag naar de zin. Tijdens deze give away won ik er zelf weer één, die van Kaaren. Ik durf het bijna niet meer te vertellen. Ik heb me ook stellig voorgenomen niet meer mee te doen, maar als het om lapjes gaat, dan kan ik me niet altijd inhouden... dus ik beloof niet dat ik niet meer meedoe. Ik heb twee lijstjes gemaakt. Eén van mensen van wie ik zeker wist dat ze eerder hebben gereageerd, sommige heel vaak, sommige af en toe. Het andere lijstje van voor mij nieuwe namen. Deze lijsten heb ik opnieuw genummerd. En toen met www.random.org een nummer getrokken en nog één en nog één. De eerste winnares is Anneke. Voor jou is het de keuze of je de naaimachine mat wilt krijgen of een zelfgemaakte draw string bag in jouw favoriete kleur en het schaarhangertje. Laat je het me snel weten? En ook waar ik het dan naar toe moet sturen? De tweede winnares is Mama Monique. Voor jou geldt dat je krijgt wat Anneke niet kiest. Wil jij me ook je adres nog een keer mailen? En dan voor de mensen die nog nooit eerder hadden gereageerd. Daarvan heeft Marianne D. gewonnen. Jij krijgt iets wat ik nog moet verzinnen ;-). Maar je adres krijg ik graag alvast.
En nee, d
 
First of all, thank you for all your comments at my give away. It is nice to see who comes by regularly. Please keep coming and let me know what you think. It is OK to stop by and not leave a comment ;-0. While having this give away I myself won another one from Kaaren. I hardly dared to tell you or enter another give away. But when it is about fabrics I just can not resist give it a try! 
The winners this time are: Anneke, Mama Monique and Marianne D. It is really a coincidence those are all Dutch. I made a list of all comments and used random.org to select the numbers for me.


5 opmerkingen:

Mama Monique zei

Whihoe!! Dank je wel hoor! Mag ik ook eindelijk vertellen dat ik een give-away heb gewonnen! ;o)

Nicky zei

Good to see you have joined the Bagalicious club too - I can't wait to get the first post out and look forward to seeing your progress

Yvonne aka sommeke zei

Winnaars, gefeliciteerd hoor!
Jantine, bedankt!

anneke zei

hoihoi! dat is zowel een groet als een juichen... wat leuk dat ik heb gewonnen! ik zal je mailen, maar omdat ik mag kiezen: graag de mooie naaimachinemat. al vind ik dat wel een heel groot cadeau.

hartelijk bedankt alvast!

groetjes

Sandra zei

Iedereen gefeliciteerd, en jij ook nog met je 200e blogberichtje! Wat een goed idee om te bloggen over alles wat je blij maakt, daar word ik nou ook weer blij van :0)