maandag 11 januari 2010

Blij

Via Teresa kwam ik op deze web log...... Paula lanceerde het idee om elke maandag iets te bloggen waar je blij van wordt, denk aan de kleine dingen van de dag. Daar wil ik graag aan meedoen! Vanaf vandaag ga ik elke maandag een foto met of zonder tekst bloggen van iets waar ik blij van wordt... Ik wilde iets dergelijks al langer, ik wist niet zo goed hoe. Ik ga dit proberen!
Waar kan ik anders mee beginnen dan met ons gezin? God heeft me gezegend met een fantastische man en drie geweldige kinderen. (Wat maakt sneeuw de plaatjes toch extra mooi!)


Through Teresa I stumbled upon this blog..... Paula had this great idea about blogging something that makes you happy every monday. I will join in and post a photo and possibly a text about what makes me happy every monday! Thanks for the idea, I had been thinking about something like this for ages, just didn't know how to start.
But what else could I start with then my family! God blessed me with a lovely husband and three kids and they are the most important of my life. (Snow does wonders for pictures!)





Ja, ja, de trekking van de give away volgt zo snel mogelijk, moet eerst de namen nog verzamelen ;-)
Yes, yes, the winners of the give away will be announced as soon as possible, I have to collect the names first ;-0

13 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ik heb al jaren een boekje waar ik de dingen in schrijf waar ik blij van wordt, ook en juist de kleine dingen,en als je dat dan naleest, is er zoveel om blij mee te zijn en kun je er weer even tegen als het niet zo meezit.

groetjes, Jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Ik zag de foto bovenaan en dacht onmiddellijk dat jij daar wel blij mee was.
'k "Ken" Paula van de Seasons sew-along. Happy monday, leuk idee, zal er eens over denken.

jacq zei

wat een ontzettend mooie foto van je gezin is dat zeg!
ene trots erop mag je zeker zijn hoor.

ria vogelzang zei

Wat een leuk idee, ook van @Jeannet! Misschien ga ik wel mee doen, in ieder geval ga ik dingen opschrijven!
Dank jullie wel, allebei!
p.s. Het idee lijkt wel op het lijflied van mijn oma: tel je zegeningen...! Leuk!!

Mama en zo zei

Ha, goed idee!
Ik geloof dat dat beter werkt dat '30 days of hapiness'; ik ga nl nu al dingen zoeken...
Misschien stap ik maar over op dit systeem ;-)

Margit zei

Mooie foto zeg! En wat gaat Lucas de lucht in!

Mama Monique zei

Wat een leuke foto Jantine!

Maarre... niet een beetje koud? ;o)

Aritha Vermeulen zei

Wat een mooie foto van je gezin. leuk, zo in de sneeuw. Je blog ziet er so wie so gezellig en warm uit.

Ben je zo goed in engels of vertaalt de vertaalmachine het voor jou?

Warme groet: Aritha

Margeeth zei

Leuke foto van je gezin. Wel koud zo zonder jas in de sneeuw! (Als echte fotomodellen dus, die moeten ook altijd in de winter in bikini de zee in, zeggen ze).

Kris zei

You are right Jantine! Snow does something wonderful to photos. What a lovely photo of your family! I have been so busy lately I haven't had much time to blog hop. Must catch up on your world!

teresa zei

I'm so glad you're doing this too Jantine. It's a wonderful idea. Gorgeous photo... gorgeous family. They are so precious. I look forward to each Monday with you xx

quiltldoge gerda zei

Wat een leuk idee. Ik weet niet of ik meedoe want iedere maandag vind ik nogal een verplichting. Niet dat er niet zoveel is waar ik blij van word, maar het zijn ook vaak dezelfde dingen, die mij keer op keer blij maken. En natuurlijk zijn ook mijn man, kinderen en kleinkind de belangrijkste. Ik vind dat je een heel mooie foto geplaatst hebt en hoop dat je nog heeeeel lang van hen zult mogen blijven genieten!!!!

Marielle zei

wat een leuk idee om iedere maandag een blij word foto te plaatsen, ik ga er in ieder geval over nadenken of ik eraan mee kan doen.