zaterdag 26 december 2009

Kaarsje???


Eerlijk gezegd kan ik nooit zoveel met kaarsjes, ja, wel in mijn huis, maar niet om te branden voor mensen. We zijn er ook niet mee groot geworden, met kaarsjes branden.
In de kerk steken we wel een kaars aan, als symbool voor Gods aanwezigheid. Als je het zo ziet kan ik het ook. Want ik spreek liever een gebed uit dan dat ik een kaarsje aan steek. Wat moet het vreselijk zijn je oudste, tot voor kort kerngezonde zoon, zo ziek, zelfs in coma gebracht te zien liggen. Supergoof, wij bidden voor je!
One of our fellow bloggers has a son who is very, very ill. He had to be put in a coma for which looks like a long time. I was just telling I find it hard to say I will burn a candle. Candles don't mean so much to me, but I will pray!


7 opmerkingen:

Wendy zei

Gelukkig heeft ieder zijn eigen manier, het gaat uiteindelijk om de liefdevolle intentie! En ik denk dat we daar allemaal 1 in zijn.

Liefs, Wendy

ria vogelzang zei

Zo is het ook! De gedachte er achter is dezelfde; de hoop dat het goed zal gaan met de zoon van Ingrid en Hans.
Ik ben er ook van overtuigd dat de Here God onze kaarsjes en gebeden ziet en hoort. Hij is hierbij betrokken en heeft er tot dus ver al voorgezorgd dat er toch zicht op een herstel is.
Het is zo goed om te lezen dat we allemaal ons zo betrokken voelen!
Liefs, Ria.

Handmade by Mai zei

Pff dat een moeder ( en vader) haar kind zo moet zien, lijkt me werkelijk vreselijk. Nu maar hopen op het beste.

teresa zei

Jantine, I've used the translator on this post and it hasn't translated well at all. Can you please translate for me. It said your son was sick. I hope this is not so, Teresa

teresa zei

Jantine, I hope your blogging friends son will be well soon. What an awful thing for her to go through. I hope he is going to be okay. Thank you for the translation. I hope all the prayers are answered.

Mama Monique zei

Ongelofelijk, hoe teer kan het leven zijn. In een tijd dat wij gedenken dat er een Kind ons is geboren, lijkt een ander kind door de vingers weg te glippen.

Ondanks dit bericht zou ik jou en je gezin graag een goede en gezellige jaarwisseling toe willen wensen. Tot volgend jaar hé? ;o)

Tineke zei

Jantine, wat lief een blogje te schrijven over de zoon van Ingrid! Ik heb (afkomstig uit een streng reformatorisch gezin) niets met het branden van een kaarsje. Toch vind ik het altijd wel een mooie gedachte dat anderen het wel doen. We bidden mee, natuurlijk bidden we. Allemaal en op onze eigen manier.