dinsdag 3 november 2009

Verrassing!

Kijk nou. Toen ik gisteren thuis kwam lag er al weer een envelop bij de post. Wat een verrassing, ik verwachtte niets. Het pakje kwam van Tracey. Natuurlijk heb ik haar direct gemaild, waar ik dit aan te danken had. Wat blijkt, ik had haar give away voor haar 100e bericht gewonnen en omdat ik op vakantie was had ze het gewoon opgestuurd als verrassing. Nou dat is gelukt. Ik was echt stomverbaasd. Een heel leuk tasje, dat ben ik denk ik, op stap voor nieuwe stofjes. En daarin drie van de stofjes die ik zo bewonderde in haar kerstquilt, ze zijn echt schitterend!En dan nog een mooi randje kant en hele mooie knoopjes, wat een verwennerij.
When I came home yesterday, I found a big envelop from Australia. I had no clue what to expect. The name Tracey did ring a bell, but I had still no idea why she would sent me such a big envelop. I opened it and found a lovely bag, some fabrics I had admired previously and some trims and buttons. I send her an email to thank her and ask why I had received all these goodies. It turned out I won her 100th post give away. I didn't remember entering it. I read her blog often and leave messages regularly and hadn't remembered this one was a special one. Since I was playing in the snow Tracey decided she better just surprise me. And she did! Thank you so much Tracey, you made my day and even week!

6 opmerkingen:

inge zei

wat een leuke verrassing

Koningskind zei

Dat is zeker een verrassing.
Wat een ontzettend leuk tasje.

Kieny The Dutchlady zei

Altijd leuk om een verrassing in de postbus te vinden!

Yvonne aka sommeke zei

Prachtig tasje met prachtige inhoud, leuke verrassing!

teresa zei

Lucky you! Love the bag and all your other goodies!!

Inge Slaats zei

Jeetje, jij bent een bofferd. Wat een leuk cadeautje!