vrijdag 13 november 2009

Van WIM tot AFFO in 2 minuten


Van de week kocht ik een nieuwe agenda. Maar hij was zo saai. Eigenlijk zou ik een mooie hoes moeten naaien, dacht ik, aldus WIM ontstaan. (WIM = Wil Ik Maken)Maar hoe wat waar en wanneer zou dat nou moeten. Ineens ging mij een lichtje op. Ik kreeg vorige maand van Teresa een notitieboek in dezelfde maat met een schitterende hoes. Dus cadeautje tevoorschijn gehaald, notitieboek er uit, dat bleek van zichzelf al een hele mooie voorkant te hebben, agenda er in en ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe agenda (met vertikale bladzijde indeling) en agendahoes. AFFO (iets wat AF is) in 2 minuten! Doe dat maar eens na ;-)

This week I bought a new diary. But it was a very boring one. So I decided I needed to make a new cover. That was my WIM (Want to make in Dutch). But where, when and how was I going to find time to make one. Then I got a light bulb. Remember the notebook and notebook cover Teresa made me for the Angel Swap? I ran upstairs, got the notebook out, which turned out to have a lovely cover itself, put the diary in and I am ready for 2010 with a diary with my favorite vertical columns! From WIM to AFFO (Finished object) in 2 minutes. Who can beat me?


Vanmorgen zag ik tot mijn stomme verbazing en grote vreugde dat ik (weer) een give away heb gewonnen, deze keer van Conny voor haar 50e verjaardag. Na al dat winnen wordt het wel eens tijd om zelf ook eens gul te zijn. Maar dat zal binnenkort ook wel gebeuren, ik zit bijna aan de 200 berichten... Zal vast eens gaan bedenken wat ik daar voor zal gaan doen.
This morning I found out I won another give away. It was Conny's give away for her 50th birthday! I can hardly believe how lucky I am. I will have to share some of my luck with you. Well, I will, in a few messages I will receive my 200th blog post. Have to go now and will think about what will be in that give away then.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat gaat het hard he? Ik lees al heel lang mee Jantine en geniet van je handwerk-wel-en-wee. Heerlijk! Ga nog maar heel lang zo door met je blog.
Groetjes, Astrid

Annelein Design zei

Ik las bij Conny dat je inderdaad haar giveaway hebt gewonnen. Van harte gefeliciteerd.

En je hoes voor agenda... Dubbel boffen dus!

Fijne dag,
Willeke

Marielle zei

Zo heb je nog meer plezier van je mooie stitchers angel hoes.
Een affo in 2 minuten is mij nog nooit gelukt :-)

Wel leuk hoor dat je weer in de prijzen viel

Mama Monique zei

En maar winnen, winnen, winnen ;o)

Nou ik heb er ook eentje voor je hoor. Je hebt van mij een award gewonnen! ;o)

anneke zei

dat is inderdaad een heel snelle affo; voor ik zo'n oplossing gevonden had, was het jaar alweer bijna om denk ik ;-)

veel plezier met de gewonnen give away

quiltlodge gerda zei

Wat een beeldschoon hoesje. Heb je goed gedaan! En wat een mooi boek in je stukje van gisteren > misschien maar eens aan een Sint-lijstjegaan beginnen, dan komt dit boek bij mij bovenaan te staan. (Bedankt vor de tip!)

teresa zei

Hi Jantine, I am SO glad the cover was the right size for your diary.. what a great idea.. You made me smile... have a great day

Mistea zei

No competition, even if I thought about it would take me more than two minutes to complete the task. Now you get to look at the pretty cover everyday.