donderdag 12 november 2009

Mystery quilt


Sinds ik anderhalf jaar geleden Bonnie ontdekte ben ik een grote fan van haar. Ik volg haar blog en heb al twee mysterie quilts genaaid. (Zelfs drie kwam ik achter toen ik de foto's op zocht) Wat een heerlijke maanden waren dat. Lekker aan het naaien, niet weten wat er komt behalve dat het een schitterend resultaat wordt, want dat kun je zien aan de quilts die zij tot nu toe heeft ontworpen. Tot mijn grote vreugde en frustratie begint zij eind november een nieuwe mysterie! Op haar website staan de benodigdheden al te lezen.
Frustratie, hoezo? Nou, ik heb geen tijd en mag er dus niet aan beginnen en dat is echt niet leuk! Wil jij wel mee doen? Ga dan even kijken op Quiltville!


Since I discovered Bonnie about a year and a half ago I am one of her big fans. I read her blog almost daily!
I did two of her mystery's and that was so much fun! (when I searched for the photo's I discoverd it were even three!) Not knowing what to sew except being sure you will end up with a lovely quilt as every quilt of her has a great design. Happy and frustrated I read she is starting a new mystery the end of November.
Why frustrated? Because I don't have the time to join in.
If you have, just pop over to Quiltville. The fabric instructions are up.




10 opmerkingen:

Margeeth zei

O wat jammer dat je geen tijd hebt. Kun je er niet stiekem toch aan beginnen en dan maar wat minder vaak stofzuigen, poetsen, eten koken etc etc etc?

conny's quilts zei

Wat mooi, ik ga gauw even bij Bonnie langs!

Nelleke zei

hallo Jantine dank je wel voor de tip naar de website jou quilts zijn mooi en warm van kleur geworden.Eigenlijk zien we te veel op de pc het is allemaal zo leuk om te doen en vooral om te zien hoe het resultaat bij andere quiltsters eruit gaat zien.groetjes Nelleke

quiltlodge gerda zei

Oei, kan me voorstellen dat je daar van baalt. Gelukkig heb je al een aantal hele mooie gemaakt. (misschien toch maar het advies van Margeeth opvolgen?!) Groetjes

Béa zei

I too LOVE Bonnie's quilt ! How have you quilted the one at top , please ? Mine is finished but not quilted!!! Yours are all wonderful.

Peti zei

Wat jammer voor je dat de dagen te kort zijn. Deze quilts die je gemaakt hebt zijn superleuk!!

katrien zei

Hele mooie quilts hoor.Geen tijd ???waar horen we dat nog.

Anoniem zei

Jantien, het is prachtig geworden, zo mooi van kleur, helemaal mijn stijl, ik hou niet van mysteries, dus ik ga niet kijken, maar jij maakt ze geweldig!

groetjes, Jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken ....
de jouwe zijn super mooi Jantine!

Erika zei

Hier nog een fan van Bonnie :-)
Zit nog te dubben of ik met het nieuwe mystery mee zal doen. Mijn Orange Crush is nog niet af, van OTR is de top af en ik kan binnenkort beginnen met quilten. Heb net Christmas Lights af.

Ik vind jouw quilts prachtig en je
DD wordt ook al zo mooi.
Je kunt altijd de clues bewaren en later beginnen, maar dat is niet hetzelfde. Het is leuker om meteen mee te doen.