donderdag 29 oktober 2009

Post!!!

Toen wij terugkwamen van vakantie vond ik een zachte envelop bij de post. Ik was helemaal vergeten dat ik een tijdje geleden bij Rachel wat had gewonnen, moet je nagaan wat een vakantie in de sneeuw met een mens doet, dus de verrassing was dubbel zo groot! Kijk eens wat ik kreeg... Een lief kaartje, een naaldenboekje en een patroon van een heel lief zakje met lieveheersbeestje. Dat patroon wilde ik nu juist zo graag hebben! Dank je wel, Rachel.
When we came back from our holiday there was a soft envelop with the post. I had completely forgotten I won something in Rachel's give away and that she promised shortly before I left that it was on its way, imagine what snow does with ones brain ;-). A lovely card, beautifully stitched needle book and a pattern I have longed for for a long time. Thank you so much, Rachel!




Toen ik mijn e-mail opende diezelfde avond was er een mailtje van mijn Secret Angel dat er nog een pakje onderweg was. En dat kwam gisteren. Kijk eens, nog meer verwennerij. Een kalender met mooie plekjes in Australië, een kangarooknuffel waar de kids om vechten, een hangertje voor aan je mobiel (of naaischaartje), een zelfgemaakt taslabel, een tas om naaispulletjes in te doen en een panel om een tree skirt voor een kerstboom van te maken. (Wij hebben nooit een boom, dus ik ga eens bedenken wie ik daar blij mee kan maken).
When I opened my e-mail the same night there was an e-mail from my Secret Angel that a second envelop was on its way. It arrived on Tuesday (that was only 4 days after the e-mail sent, this Australian post is real quick!). Look what was inside as if I wasn't spoiled enough with the first parcel. An Australian Calendar, A kangaroo toy which the kids fight for who's turn it it to sleep with it, a cell phone hanger with Australia and a kangaroo on it (also suitable for my embroidery scissors I think), a self made bag label, a pouch to keep sewing stuff in and a panel to make a tree skirt for Christmas.I really think it was too much, thanks again Angel. I can't wait until she reveals who she is so I can start reading her blog too. Meanwhile she did, so you can have a look at Teresa's blog too!


Deze foto's was ik nog vergeten. Met weggooi poncho's van de heuvel glijden was het toppunt van de vakantie volgens David. Hij noemde het rodelen. En ja, dat ben ik die in dat paarse veest van de heuvel vliegt. En nee, ik heb niet gegild.
These pictures I had forgotten. David claims it was the highlight of the holidays, sliding down a hill on throw-a-way poncho's. And yes, that is me with the purple sweater, going down the hill. And since you asked, I didn't scream.

Vandaag heb ik eindelijk tijd gehad mijn laatste cadeautje voor de swap af te maken, dus ik kan nu alles inpakken en naar het postkantoor brengen voor een reisje naar de andere kant van de wereld. Hoe kan het ook anders, nog een draw string bag. En zal ik je eens wat vertellen, ik heb stapels foto's gemaakt tijdens het proces, daarvan wil ik voor jullie een tutorial in elkaar zetten, dus kom vooral nog eens terug als je wilt weten hoe het moet.
I finished my last Angel Swap item, so I can pack it all and bring it to the post office to get is send over the big oceans. And while at it I made heaps of pictures to write you a tutorial for sewing draw string bags, so you better come back if you want to know how to do it...

Gisteren heb ik deze blog al geschreven en gepost. Tot mijn stomme verbazing stond er alleen maar één foto op mijn blog. Daarom terug naar de oude blogger editor en nog maar eens de foto's geupload. Inmiddels het bericht al twee keer herschreven...
I posted this blog yesterday but somehow it just showed the first photo and I found out today. So I have rewritten this twice and uploaded all pictures, hope it works now.


10 opmerkingen:

Cisca zei

Wat een leuke dingen laat je zien, zeg, wat je gekregen hebt en de natuur beelden. En die draw string bag, ik kijk uit naar je tutorial.
Groetjes, Cisca

Mama en zo zei

Hoihoi,
Thanks voor je reactie op mijn blog ;-) Ben net terug van mijn ouders en de machine van mijn moeder wou wel dus de broek is af!
En inderdaad, een nieuwe naaimachine staat bovenaan mijn verlanglijstje :-) Nu nog even wachten tot ik jarig word, haha.
Het laatste stukje tailleband (daar waar de tailleband aan elkaar zit en ook nog aan de naad van de kont dus heeeeeeeeeeel veel lagen stof) kreeg ik echt niet onder mijn voetje door.

BTW, dat lieveheersbeestje is superleuk :-) en jullie vakantie ziet er heerlijk uit, wij moeten het dit jaar doen met nog een weekendje Arnhem (ook lekker hoor, daar niet van en volgend jaar zitten we gewoon weer lekker 3 weken op de camping; was niet van plan dan weer hoogzwanger te zijn, hihi)

Weer een veel te lange reactie dus ik stop er maar mee.
Groetjes Alies

teresa zei

So glad you like your pressies.. Love the photos of the snow.. it looks really beautiful. Your little drawstring bag is lovely.. that was a good idea to put the stitchery on.

Mistea zei

Lucky You - sure have had some nice post.

Mama Monique zei

Haha! Heerlijk hé? Dat blogger ;o)

Maarw at heb je een paar leuke verrassingen binnen mogen krijgen! Vooral het naaldentasje van Rachel spreekt me heel erg aan. Je kunt weer lekker vooruit!

Fijn weekend toegewenst!

Corrie www.wittebroodjes.web-log.nl zei

Wat een schitterende scheeuwfoto's Jantine en heerlijk om zo verrast te worden met die mooie cadeautjes! Fijn weekend!

Mary zei

leuk zulke mooie post !!!!!! en wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad !!

anneke zei

wat een leuke verwennerijtjes; bovendien ben jij ook lekker bezig geweest om wat leuks voor je swap te maken!

Inge Slaats zei

Hoi Jantine,

Het is even geleden dat ik hier was en ik zie wel dat ik veel gemist heb. Wat een leuke dingen laat je zien en wat een prachtige foto's van jullie vakantie.
Gave post heb je gekregen, zeg. Heerlijk is dat hè, zulke verwennerijtjes in de brievenbus.
Ik ben ook helemaal weg van je draw string bag. Kom maar op met je tutorial LOL
Zo, ik ga je bij mijn favorieten zetten op mijn weblog en kom vaker langs.

Groetjes,
Inge

Handmade by Mai zei

Ik lig een tijdje achter met je blog te lezen, maar wat ik zo zie ben je goed verwend en heb je een geweldige vakantie gehad. Dat tasje (die je gekregen hebt van Tracey)vind ik echt een schatje. Dat stof wat ze gebruikt heeft vind ik zo leuk.