donderdag 8 oktober 2009

Nog één

Weet je nog van mijn naaimachinemat met vakjes aan de voorkant die ik vorige week maakte? Voor de Secret Angel Swap maakte ik tegelijkertijd ook één , deze keer met restjes Kaffe Fassett stoffen. Alleen de vakken moesten er nog op en de bies er omheen. Dat deed ik gisteren en vandaag. En nu heb ik een probleem ;-). Ik vind ze allebei zelf heel mooi en weet niet goed welke ik zal opsturen. Daarom heb ik mijn Angel een sneak peak foto gestuurd en gevraagd welke kleuren ze het leukst vindt. Ik ben benieuwd naar het antwoord. In het gebruik bevalt hij trouwens prima, nog handiger dan ik dacht dat het zou zijn... Ik had alleen een speldenkussen moeten integreren.

Remember the machine sewing mat I made last week. While I was at it, I sewed another one at the same time. This time in Kaffe Fassett fabrics. This one was mend for the Secret Angel Swap, but since they both are finished I am having a hard time. I don't know which one to keep and which one to give away. So I sent my Angel a sneak peak picture with the question which one she likes best. Wonder what seh will say. I like using this mat! It is even more practical then I thought it would be. I should have incorporated a pincushion ;-).

10 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Jantien, wat laat je mooie dingen zien, ik zou ook niet weten welke ik de mooiste vind, ze hebben allebei wat, ik denk dat ik er ook één ga maken, die vakjes ja, die zijn reuzehandig.

groetjes, Jeannet

Handmade by Mai zei

Tja dat is moelijk kiezen, ik denk dat ik voor de Kaffe Fassett zou gaan. Ik wil ook zo'n mat gaan maken, het lijkt me reuze handig en ik zal een speldenkussen intergreren, bedankt voor de tip.

anneke zei

leuk als je zo tevreden kunt zijn over je projecten; slimme oplossing om iemand een beetje te laten meebeslissen!

groetjes

Mama Monique zei

O nou... ik vind die rechtse wel een paar hele mooie kleuren hebben hoor.
Leuk om te zien dat je eigen maaksel zo goed in de smaak valt. Kun je er vast nog meer gaan maken. En nu mét speldenkussen ;o)

Mistea zei

The colours are beautiful, and such useful item. Thanks for sharing.

Corrie zei

Wat een leuk idee Jantine en de uitvoering ziet er heel goed uit!

Kieny The Dutchlady zei

Ik kan me voorstellen dat je niet weet welke je moet kiezen, ze zijn allebei mooi. Ik moet ook maar weer eens een nieuwe naaimachinematje gaan maken die van mij heeft namelijk geen vakjes en dat lijkt me toch wel handig.

Koningskind zei

Wat zijn ze leuk geworden!

we sew zei

Ohh I love these both....you can send the other one to me...lol..hugs Khris

Annemiek zei

Kijk, het is dus weer de moeite waard om weer ns op je blog te kijken. Wat een goed idee zeg! Dat ga ik ook ns proberen te maken; ik weet alleen niet of een vast speldenkussen handig is..?
Ik vind ze overigens allebei leuk!