zondag 25 oktober 2009

Fantasie of werkelijkheid?




Vorige week donderdag zijn we naar een bruiloft geweest van een schoonzusje. We gingen natuurlijk op en top gekleed. Wat vind je van het t-shirt van DD, zij houdt niet van meisjeskleren zoals leggings en rokjes?



De volgende dag reisden we af naar Zwitserland. Het plan was om daar lekker te gaan wandelen met (bijna) de hele schoonfamilie.


Wandelen hebben we ook wel gedaan, maar anders dan we dachten, want kijk maar wat er gebeurde... Het ging sneeuwen de ochtend nadat we aankwamen.


De sneeuw leende zich uitstekend voor sneeuwpoppen, sneeuwballen en iglo's. Ook wandelen in de sneeuw konden we niet nalaten.

Lag er bij ons huis na een halve dag ongeveer 10 cm, iets hoger de berg op was het al gauw 30 cm.
En dat was dan alleen nog maar de eerste dag. Het volgende blog zal ik nog meer moois laten zien, want het werd nog geweldiger!

7 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat heerlijk om dat zo mee te maken Jantien, jullie hebben wel een erg eluke herfstvakantie gehad.

groetjes, Jeannet

Hennie zei

Prachtig die sneeuw en dat in de herfst vakantie, jullie hebben zo te zien wel genoten lekker toch.
Groetjes Hennie.

conny's quilts zei

Wauw wat heerlijk om zomaar ineens in de bergen te zitten zeg. Ha, en dat shirt had ik zo voor mijn dochter kunnen kopen, zij houdt ook niet van meisjeskleren!! gnagna. Ik ben benieuwd naar de rest van je Zwisterlevengevoel

conny's quilts zei

Wauw wat heerlijk om ineens in de bergen te zitten! Ha, en dat shirt had mijn dochter ook kunnen dragen, zij houdt ook niet van "meisjes"kleren. Ik ben benieuwd naar de rest van je Zwitserlevengevoel! Mooi hoor al die sneeuw

Margit zei

Leuke kleren heb je daar aan, zeg!

Kieny The Dutchlady zei

Heerlijk toch spelen in de sneeuw!?

Simone de Klerk zei

Wat leuk, dat je voor je dochter zo een shirt hebt gekocht voor de bruiloft. Ze kan gewoon zichzelf blijven!