zaterdag 12 september 2009

Work in progres

Ik kan melden dat ik weer op de been ben. Hier en daar moet er nog wat extra gegeten worden om de suikerspiegels op peil te houden of een klein dutje gedaan, maar het lukt allemaal weer. Afgelopen week is er niet zo veel uit mijn handen gekomen, maar dit is af! Waarom er een lintje over zit? Op het originele patroon stond Sweet, maar ik vond het leuker de naam van mijn Angel er op te zetten en ik ga niet vertellen wie dat is. Of wat het wordt... Dat hoor je nog. Borduren met in kleur verlopend garen heeft mijn hart gestolen! Wordt vervolgd.
I am back, nasty flu out of the house. This is what I did on the couch this week. Finishing these stitcheries. On the original pattern was written "Sweet", but I changed that and stitched the name of the recipient (it is for this Secret Angel project) and I don't want to tell you who it it, so I hid it. Neither am I telling you what I am going to stitch this on. But what I do know is that stitching with variegated thread stole my heart! To be continued.
Verder ben ik wat stapjes verder gekomen met mijn tas. Wordt ook vervolgd
I did a few little sewing staps for my bag. To be continued too.

6 opmerkingen:

Mama Monique zei

Ik heb denk ik even iets gemist? Hoop dat het niet al te ernstig is?

Je werk ziet er erg mooi uit, beiden! Ik hou wel van die kleuren. En zoals je zegt: het overlopen van kleuren is werkelijk prachtig ;o)

Mistea zei

Loving all that red. I will have to do something with red again soon. Beautiful on both counts.

Tineke zei

Fijn dat je er weer bent Jantine. Mooi werk ben je aan het maken! Prachtig garen, ik kan me voorstellen dat je er graag mee werkt. Heel veel plezier met je project. En natuurlijk hoeven we niet te weten wie jouw angel is. Stel je voor zeg! Fijne dag....

anneke zei

fijn dat je je weer wat beter voelt; als moeder is het vaak ook extra onhandig...

veel plezier met je projecten

groetjes

quilting Jeannet zei

Mooi is dat rood, en dan dat verlopende garen, dat wordt prachtig als het af is ( het is nu al mooi)
groetjes, Jeannet

Kieny The Dutchlady zei

Mooi borduurwerk Jantine. Ik hoop dat je je gauw weer helemaal 100% goed voelt.