woensdag 30 september 2009

Naaimachine mat

PFFF gelukt! Wat dacht je, wat is ze stil? Ik wou een deadline halen en ik ben blij dat ik kan zeggen dat het is gelukt! Toen ik begin deze maand las van de challenge van Jenny wist ik dat ik mee moest doen. Ik heb genaaid en genaaid en ongeveer een half uurtje geleden was het klaar. Een onderlegger voor de naaimachine. Het was nog best lastig om te bedenken wat een logische volgorde was om te quilten en hoe groot de vakken moesten worden. Of het zo goed is? De tijd zal het leren.

PFFFF did it! What did you think, why is she so quiet. I wanted to get a deadline and I am happy to tell I did! When I read about Jenny's challenge for this month I just knew I had to join. I sewed and sewed in between other projects and it was finished about half an hour ago. A sewing mat for the sewing machine. I took a lot of thinking what was a logical way to construct it, quilt it and how big the pockets should be. I hope it is right, time will tell.

 En wat vind je van deze foto? Sandra in haar stand met boven haar de prachtige kerk in Alkmaar. Wij hebben zaterdag een geweldig leuke dag gehad samen. Wat een heerlijke dag, samen met een vriendin in één stand, er kwam één bekend blog-gezicht langs en heel veel andere mensen. En dan al die quilts in deze schitterende omgeving. Ik heb genoten!
Vanavond komen mijn quilt-bee-vriendinnen bij mij van die draw string bags naaien, ik hoop dat ik er aan denk om foto's te maken.
What do you think of this picture. Sandra in her stand at the Annual quild exhibition. What to think of this gorgeous church you see if you look up. I marvelled. It was such a treat to be with a friend for the whole day, see lots of quilters, quilts and these beautiful surroundings.
Tonight our quiltbee will be at my place and we will be sewing draw string bags. I hope I will remember to take pictures.



Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Handmade by Mai zei

Dat lijkt me een rueze handig ding, ik ga er ook eentje maken, maar wanneer?.......

quiltlodge gerda zei

Mooie foto van Sandra en goed of niet, het is een schattig quiltje!

quilting Jeannet zei

Ik vind het een erg geslaagd geheel geworden Jantine, ook de kleuren, maar waarom is het een naaimachinemat, ik zet mijn naaimachien gewoon op de kale tafel, of zou dat het juist zijn, om je tafel niet te beschadigen.

groetjes, Jeannet

Mama Monique zei

Wat een heerlijk kleedje is het geworden! En wat handy, zo'n schaarzakje aan de voorkant ;o)

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Wat een mooie stek hadden jullie daar! Jammer dat ook dit weer zo'n eind weg is. Komen jullie nu ook een sdeze kant op ;o)

Kieny The Dutchlady zei

Ik vind je naaimachine quiltje goed geslaagd hoor en mooie kleurtjes.

Petra zei

He Jantine,
Waar blijven nou de echte quilts?
Ik zie van alles aan 'quilt- gerelateerde-attributen' voorbij komen. Maar het echte werk dat mis ik, zit je tegen iets aan te hikken???
Doei Petra

Corrie zei

gorgeous blog and gorgeous quilts! I'll be back again!
corrie;)