donderdag 3 september 2009

Lekker rommeldagje

Gisteren een startmiddag van mijn cursus. Dat was heftig. Er vlogen allemaal termen rond mijn oren waarvan verondersteld werd dat je ze wist. Dat krijg je als je blanco het tweede jaar instroomt. (Heb een vrijstelling voor het eerste jaar gekregen en heb me gisteren wel afgevraagd of dat slim was). Ik heb echt gedacht: tjonge waar begin ik aan. Ik spring maar gewoon in het diepe en zie wel verder. Gisteravond met een stel meiden de film Mamma mia gekeken. Vroeger kende ik Abba niet, in tegenstelling tot veel van mijn leeftijdgenootjes, maar ik heb genoten, wat een film en wat een muziek! En natuurlijk werd het te laat...
Vandaag was ik enigszins afgeknoedeld, ben nadat de kids de deur uitwaren eerst teruggekropen voor een uurtje extra slaap. Wat een heerlijkheid dat dat kan! Daarna ben ik de hele dag lekker aan het rommelen geweest. Ik kan jullie nog geen resultaten laten zien, maar je kunt aan het spul om mijn machinetje wel zien dat het lekker ging;-).
Yesterday was a busy day with a start college for my new school the whole afternoon and watching the Mamma Mia film at night. Of course it got too late.
So today I didn't feel top. I went back to bed after the kids went to school for another hour sleep and then I have been playing with fabrics the rest of the day until the kids came home. I can't show you any results, but as you can see around my machine it has been fun.
Eerder deze week heb ik het speldenkussen een finishing touch gegeven. Grappig hè, aan de ene kant rood en aan de andere kant roze. Ik hoop dat degene die dit ontvangt er ook blij mee is.
Earlier this week I finished the pincushion I made for the Secret Angel swap. Isn't she funny with one side red and one side pink?

6 opmerkingen:

Quiltlodge Gerda zei

Wat een gezellig speldenkussentje!
En o ja, jullie boffen met Sandra en de Stitch cottage in Den Haag. Zo'n extra uurtje is soms net even wat je nodig hebt; ik moet bekennen dat ik 's middags ook wel eens een kwartiertje (of mee) pak, heeeerlijk. Maa ik ben het ook met je eens dat het 's morgens ook heerlijk luxe voelt. Ben benieuwd wat je gebrouwen hebt vandaag!

Silvia zei

Jantine,
Veel succes met je opleiding!
Met 4 kids heb je at wel nodig.
Probeer ook wat tijd voor jezelf te bewaren.

Silvia

quilting Jeannet zei

Mooi speldenkussen geworden Jantien, enne, we zijn heel benieuwd naar je nieuwe project !
Wat ben je voor opleiding gestart ?

groetjes, Jeannet

anneke zei

heerlijk zo'n rommeldagje na die dagen van inspanning; een broodnodig rommeldagje...

je speldenkussentje is leuk geworden, zo afgewerkt.

succes met je opleiding!

Hennie zei

Heerlijk zo'n rommeldag, je spelden kussen is beeldig de gene die hem krijgt is er vast erg blij mee.
Groetjes Hennie.

Mama Monique zei

Gezelig kussentje hoor!

Hoe is het bij de opening in Den Haag gegaan? Ben je nog geweest?