donderdag 24 september 2009

Kijk nou!

After a lovely morning in the shop with Sandra,in between customers some time to catch up on things, and an afternoon spend at work about dyslexia I came home to find a note a parcel had been delivered at the neighbors. So David went there to get it but... nobody home. They were finally home when I had to leave for an evening meeting at my work, so when I came home at 10 pm there was the time to open it. It was really hardship to sit and listen to someone and knowing that at home a parcel was waiting for me.... A parcel from Australia.
Na een gezellige ochtend bij Sandra in de winkel, tussen de klanten door tijd om eens lekker bij te kletsen, en een studiemiddag over dyslexie kwam ik thuis en vond een briefje in de bus dat er bij de buren een pakje voor mij was bezorgd. Helaas, toen David het wilde ophalen waren ze niet thuis. Uiteindelijk ging David het halen toen ik al weer weg fietste voor een ouderavond over pesten op mijn werk. Wat spannend om te weten dat als je thuiskomt er iets moois ligt te wachten! Een pakje uit Australië.
 
Look what was inside. A magazine, a card and a parcel in rose paper. How appropriate since it is a rose theme this year. I myself do not keep the theme, but my "not so secret angel" (private joke) did.
She made five different things already and the swap is making three. And then... she tells me in her card she will send me a second parcel soon. No need Angel, you have spoiled me unbelievably already. I really love all these things. There is a needle book (with needles), a pincushion with lovely little flower buttons (no, i don't have enough of those, I intend to collect them, just like them way too much. There was a notebook cover with notebook, a draw string bag, (no I didn't have enough even though I made some myself lately) and some coasters. See how funny? You can put them around your wine glass. Now I wish I could attach them to my tea glass, since I drink much more tea then wine ;-).
Not to forget the magazine. How did you know I wanted to have this special edition since a friend who emigrated a few years ago, Linda, has a quilt in it? Isn't this unbelievable?
I don't know if you can see it on the picture but it was all sewn very neat, so I will be able to cherish those items for a long time! Thanks again angel.

Moet je kijken wat er allemaal in zat. Een tijdschrift, een mooie kaart en een cadeau in roosthema. Dat is het thema van dit jaar.
Moet je kijken wat er allemaal in het cadeau zat. Vijf zelfgemaakte dingen, terwijl de swap drie zelfgemaakte items vraagt. En dan zegt ze ook nog in haar kaartje dat er binnenkort een tweede pakje komt. Lijkt mij niet nodig, ik ben nu al grenzeloos verwend.
Een hoes voor om een notitieboek (met notitieboek), een naaldenboekje (met naalden), een schattig speldenkussentje met bloemknoopjes, nee, ik heb er nog niet genoeg, ik denk dat ik ze ga sparen die speldenkussens. Verder nog een draw string bag, en ook daar had ik nog niet genoeg van, echt niet(!) en onderzetters die je om je wijnglas kan doen. Eigenlijk jammer dat ze niet om mijn theeglas passen, die gebruik ik nog veel vaker ;-).
Ik kan er eigenlijk gewoon niet over uit, zo veel dingen. En zo netjes genaaid allemaal, die zullen een tijd meegaan!
Vergeet ik het nog bijna. Weet je wat extra leuk is van juist dit tijdschrift? Dat er een quilt van Linda in staat, een quiltvriendin die een paar jaar geleden naar Australië is vertrokken.

En dan nog... zaterdag sta ik met Sandra in de stand van Quilt at Home in Alkmaar op de tentoonstelling, kom je even je gezicht laten zien?
Posted by Picasa

12 opmerkingen:

Mistea zei

You certainly have been spoiled there. Enjoy all your goodies.

Linda Robertus zei

Wat leuk! ;-))
Weet je al wie je Angel is? Zou het iemand zijn die ik ken?...

Yvonne aka sommeke zei

Wooow zeg, jij bent goed verwend Jantine! Stuk voor stuk fijne cadeautjes!
Véél plezier (ook voor Sandra) in Alkmaar. Voor mij is 't een beetje ver .... :-(

Cybele's patch zei

Jantine wat ben je verwend! Allemaal even mooi gemaakt. Heerlijk om na een drukke dag zo'n pakketje te ontvangen.

Annemiek zei

Toe maar! en nog een 2e pakje onderweg ook! Leuk he, zo'n verrassingspakket:)

wilma zei

Wat ben je heerlijk verwend!!

quilting Jeannet zei

Jeetje wat een bof Jantien ! en dat allemaal via een swap, wat een verschillen zijn er dan toch tussen de één en de ander.

groetjes, Jeannet

Corrie zei

Wat een heerlijke verrassing!
Jammer dat ik pas maandag naar de quilt-expositie ga, anders had ik je even gedag kunnen komen zeggen. Veel plezier in Alkmaar!

Sandra zei

Heb even de foto vergroot om alles goed te kunnen bewonderen, wat leuk allemaal! Je verdient het ook, want je doet zelf ook altijd zo je best voor jouw angel, dat mag ook wel gezegd :0) Het was heel gezellig vandaag met je in de stand in Alkmaar!!

anneke zei

wat een heerlijke verwennerij! en wat moest je er nog lang op wachten ;-)...

de drukte van het werk schiet wel vaker voor de dingen die vooral leuk zijn; wat lekker dat je naar de Quilttentoonstelling bent geweest.

Hennie zei

Wat een prachtige cadoos, het tijdschrift is natuurlijk ook erg bijzonder omdat die quilt van je quiltvriendin er in staat. Is dat toevallig??

gerda zei

ohhh...wat een heerlijke post!!!!ik ben nog bij jullie aan de stand geweest dan...ik heb je niet gezien..was jij zeker ook net een rondje aan het doen....
volgende keer moeten we ons maar eens even melden;0))) want dat lijkt me wel leuk!!!
fijne avond